Avis

etienne lannoey
etiennelannoey
Avis du  21/03/2013 17:49

een topkeuken

Over de kwaliteit van het eten valt niets verkeerd te zeggen . Alles was van heel lekker. De prijs die we hier voor betaald hebben was dat meer dan waard.Een dikke pluim voor de kok. Enkele kleine minpuntjes waren in het eerste deel van het restaurant een versleten tapijt, ook mag men wel eens de zoutvatjes en olieflesje proper maken.De tafelkleedjes mag verzorgder. Maar dat weegt niet op tegen wat men gepresenteert kregen. WE KOMEN ZEKER EN VAST TERUG; EN DAT ZAL HEEL BINNENKORT ZIJN; NOG VEEL SUCCES

etienne lannoey
Avis du  21/03/2013 17:49

een topkeuken

Restaurant Kok O Vin (kokovin)

Heidebaan 46 9100 SAINT-NICOLAS
etienne lannoey
etiennelannoey
Avis du  19/03/2013 11:23

de betere keuken

heel vriendelijke ontvangst. gezellig interieur Jammer dat ik geen prijslijst kreeg om de aperitief te kiezen. Ik weet nog steeds niet wat ik mijn glaasje champagne betaald heb. Op de rekening stond het bedrag van ons vieren tesamen.(dus 1 totaalbedrag ). Goeie bediening . Ook jammer dat ze de spekjes uit het menu niet konden uitlaten, ze zaten in de saus zei men.Word die saus dan niet op het moment zelf gemaakt?? of is die niet zelf gemaakt dan?? Verder alles oke.

etienne lannoey
Avis du  19/03/2013 11:23