Avis

LiefDirven
Avis du  21/06/2015 20:24
Lief recommande ce restaurant pour:

Gezellig klein restaurantje

Gisteren met 4 pers. en groupon bon gaan eten in dit gezellig klein restaurantje. Vlotte aangename bediening, verzorgd en lekker eten, porties waren ruim, interieur was zeer proper, mooie authentieke trap om naar toilet te gaan, uitgebreide menukaart,... zeker een aanrader. Prijs kwaliteit zeer goed 1 van de betere waar ik al ben gaan eten met groupon bon. Begrijp onderstaande kritiek niet. Weet niet of het altijd dezelfde bediening is maar op deze jonge vrouw en heer is niets op aan te merken. Als ik dan toch één opmerking moet maken is dat er tussen hoofdgerecht en dessert iets meer tijd mocht zijn. Overal valt er wel iets te klagen of zijn er verbeteringen. Lijkt wel een trend mensen anoniem afbreken die hun best doen.

Lief Dirven
Avis du  21/06/2015 20:24