Avis

LeenSchellinck
Avis du  05/10/2015 13:27
Leen recommande ce restaurant pour:

Lekkere lunch!

De Lunch Garden in Ninove is een goede plek om een iets uitgebreidere lunch te eten. Bij ons vorige bezoekje hebben we even moeten wachten om af te rekenen, maar op ongeveer 50min hebben we aangeschoven, betaald en gegeten dus we kunnen zeker niet klagen. Iedereen van ons groepje heeft mosselen gegeten en die waren heel lekker. Ze waren niet super groot, maar dat kan je eigenlijk niet verwachten voor de prijs (zeker niet als je weet dat je nog mag bijvragen!). Het personeel is zeer vriendelijk en zowel het buffet als de eetzaal is netjes. Een aanrader dus!

Leen Schellinck
Avis du  05/10/2015 13:27