Bulthaup

Dimanche, Lundi soir, Mardi soir, Mercredi soir, Samedi midi
Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook

Alexandre
de Borrekens
Alexandre recommande ce restaurant pour: Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie

Best place in the surroundings

While being quite expensive, the dishes are worth the money. The kitchen is open on the eating room, and it is even possible to eat in front of it. Tip: try the beef teriyaki ;)

Gilbert
Van den Berghe

Kan zonder twijfel aangeraden worden

Vriendelijke ontvangst. Modern industrieel design interieur, zeer geslaagd . Tafels voldoende afstand van elkaar zodat men een rustig gesprek kan voeren . Er werd ons een driegangen verrassingsmenu voorgesteld. En dat was een zeer aangename verrassing . Tonijn als voorgerecht en kalfsfilet als hoofdgerecht . Smaken en cuissons tip top in orde.. Alles mooi in voldoende portie(s) op het bord en correct opgediend, met de juiste tussentijden tussen de gangen. Kan na dit eerste bezoek geen minpuntje vinden. Aanrader en absoluut voor herhaling vatbaar.( Kom je hier per toeval voorbij, kijk goed uit, want je zou niet direct zeggen dat in dit gebouw een restaurant is. Naast showroom van de gelijknamige keukens )

patrick
luyten
patrick recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Erg goed bevallen

Fijne ontvangst, super lekker eten, leuk industrieel kader. Wij komen zeker terug! Patrick Luyten

Gene
Mahieu
Gene recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

Une très bonne table! Calme le soir et c'est...

Sommes clients du soir. L’établissement bénéficie d’une ambiance calme (je déteste les restos bruyants). Service impeccables. Toujours de très bons conseils en vin. La cuisine de Pierre Godart est ….. comment dire…. Gourmande ! Produits de saison, bons petits jus…. (J’en salive rien qu’à l’écrire). Nous recommandons le menu 3 services. 40 € entrée plat dessert pour une qualité pareille, c’est vraiment intéressant et très très bon. Vous dites ce que vous ne voulez pas et le chef vous concocte un menu surprise toppissime ! Mangez au comptoir près de chef, c’est vraiment sympa aussi.

R.
D.

Prijs/kwaliteit

Ben voor het eerst naar deze resto geweest. Kwalieteit van producten en presentatie is top. Prijs is echter wat aan de hoge kant in vergelijking met andere gelijkaardige restaurants. Mag van mij in GaultMillau wel een 14 verdienen.

anne
de cock

délicieux

très bonne cuisine ,sans chichis mais gouteuse nous y retournerons volontiers

Géraldine
Couvreur

très bonne découverte

Travaillant dans les environs, nous sommes rentrés par hasard pour essayer le lunch. Les produits sont de qualité et les cuissons justes, bref une assiette savoureuse dans un cadre épuré.

Michelle
Walraedt

Diner met 2 / stopzetting werken !

Kreeg als supplement een diner aangeboden om het einde van mijn carrière te vieren en trokken op ontdekkingstocht naar een voor ons nieuw restaurant. Heel vriendelijke ontvangst. Mooi ingericht, modern kader en aangenaam zitten met mooie achtergrond muziek en prachtige kerstversiering. We hadden ons laten verrassen door de Chef-kok met een 3-gangen menu. Dit was super, overheerlijk en niet neergeklakt op de borden maar heel fijn gepresenteerd. Prima bediening. Hebben dit restaurant nu ontdekt en het is zeker voor herhaling vatbaar. Graag zullen we hier vrienden voor uitnodigen. Michelle 20 december 2013

Jimmy
Mariën

lekker gegeten

Zeer lekkere lunch gegeten ! Tof kader, zeer trendy !