16/20 Gault&Millau
€€€
Heures d'ouverture
Maintenant fermé Heures d'ouverture
Afficher le numéro de téléphone Email Site web
Dans une région qui a conservé son caractère champêtre, c’est à Elverdinge (entité d’Ypres) que l’on découvre le temple de la fin gastronomie du chef Franky VANDERHAEGHE et de son épouse Sandra NYS.

L’établissement est une véritable oasis de paix et de sérénité avec ses jolies terrasses et ses plans d’eau.

Vous y serez accueillis de manière chaleureuse et affable, selon les règles de l’art, par l’hôtesse des lieux Sandra NYS et son équipe.

Toutefois le caractère essentiel de la maison c’est sa cuisine pleine d’inspiration, de goût, de respect pour le produit (beaucoup de produits régionaux) sublimée par une touche parfaite d’innovation. Tout ici est créé pour la satisfaction du client !

C’est ici : ‘Le plaisir gastronomique à l’état pur écrit en lettre d’or !’

Filip
Cet avis a été écrit suite à une réservation pour la promotion: RestoDays menu 3 services
Avis du: 19/10/2020
Filip recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

Wat een prachtige zaak.. vriendelijke bediening...

Wat een prachtige zaak.. vriendelijke bediening, niets dan lof! Bij een 'fixed' menu is er natuurlijk altijd iets die je liever of minder liever eet, maar de ervaring van het nieuwe is steeds leuk! tot een volgende keer

Herman
Herman recommande ce restaurant pour: Groupes, Gastronomie

Service et cuisine de grande qualite...

Service et cuisine de grande qualite

Christian
Christian recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

Dit was een ware ontgoocheling . We zijn hier...

Dit was een ware ontgoocheling . We zijn hier echt stiefmoederlijk behandeld . Bij het aankomen werd de jas niet aangenomen , we werden naar een annex/ bijzaak gegidst want alleen de “ echte klanten” mochten in het echt restaurant zitten . We hebben zeer lang moeten wachten op de gerechten , 1 uur tussen elk gerecht ! , we vroegen spuitwater maar er werd niet naar het merk gevraagd . We kregen dus spuitwater in een karaf , vermoedelijk kraantjeswater met sodastream . De chef is ook achteraf niet in de zaal gekomen om te vragen hoe de gerechten werden bevonden . Dus hebben wij helemaal niet de beleving gehad die je in een 2 sterrenrestaurant zou moeten hebben . Dit hebben wij nog nooit meegemaakt en zullen hier dus ook nooit meer terugkomen . Wij vinden dit restaurant zeker geen 2 sterren waard . Over het eten kunnen we echter niets negatiefs zeggen . Het was zeer lekker , fine en echte schilderijtjes . “

Michael
Avis du: 15/10/2020
Michael recommande ce restaurant pour: Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie

Topgerechtjes binnen een topkader!...

Topgerechtjes binnen een topkader!

Johan
Johan recommande ce restaurant pour: Groupes, Gastronomie

Een openbaring voor de smaak. Zowel de presenta...

Een openbaring voor de smaak. Zowel de presentatie als de smaakprikkeling was formidabel. Zoals steeds een restaurant om terug te komen.

Christophe
Christophe recommande ce restaurant pour: Groupes, Gastronomie

Mooi kader, excellente keuken, vriendelijke...

Mooi kader, excellente keuken, vriendelijke bediening.

Anke
Anke recommande ce restaurant pour: Groupes, Gastronomie

Zeer goede service, lekker eten....

Zeer goede service, lekker eten.

Michael
Michael recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

Een avondje culinair genieten bij Hostellerie...

Een avondje culinair genieten bij Hostellerie Saint-Nicolas. Het was heerlijk, prachtig, gezellig en verzorgd. Met dank aan de keuken- en het zaalpersoneel. Onze opmerking bij het online reserveren (1 persoon lactosevrij) was al op voorhand ingepland en de gerechten waren perfect aangepast.

Guy
Guy recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

zeer fijne maaltijd en verzorgde bediening....

zeer fijne maaltijd en verzorgde bediening. Wij overwegen om rond de periode mei 2021 een weekendje Ieper in te lassen met verblijf in hotel Nicolas, gekoppeld aan dinner in restaurant.

david
david recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

Repas excellent. Cuisine raffinee....

Repas excellent. Cuisine raffinee.