Rodebergstraat 27 - 8954 Westouter 8900 YPRES

Bertrand L.

restaurant convivial avec des plats simples...

restaurant convivial avec des plats simples mais copieux et de bonne qualité. Emplacement bien situé sur le mont Kemmel.

Murielle W.

Le service est parfait et les produits de quali...

Le service est parfait et les produits de qualité avec juste un bémol pour les bouchées au ris de veau. Problème informatique lors de notre venue, nous avons dû nous déplacer pour aller retirer des espèces et n'en avons été informés qu'au moment de régler l'addition.

MALORY E.

le cadre est super. La qualité de la viande...

le cadre est super. La qualité de la viande est au top ! Un vrai délice. Les serveurs sont disponibles et souriants. Nous y retournerons.

Jean-pierre
Jean-pierre recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

Zeer leuk en aangenaam resraurant

Bediend door mensen die hun vak kennen. Zeer vlotte bediening.

Marlies
Marlies recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Aangenaam restaurant

Zeer lekker menu's en heel gezellige sfeer. Ik kom zeker terug.

Charlotte
Charlotte recommande ce restaurant pour: Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Mooi en gezellig

De beste scampi's ooit! Mooi interieur en super bediening. Een echte aanrader om zeker nog eens terug te komen.

Marc recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Een ontdekking in heuvelland !!

Dit restaurant werd onlangs volledig vernieuwd en is bijzonder sfeervol . Een zaak die gerund wordt door mensen die hun vak kennen ! Hoogstaande keuken, super grillgerechten , een belevenis voor vleesliefhebbers . Het mooie uitzicht vanop het terras over heuvelland krijg je er gratis bij ! Dit adres is er een om te koesteren, de trip zeker waard .

Carine
Carine recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Een aanrader !

Wij zijn hier met een gezelschap van 6 personen komen eten, ik vond het top! Persoonlijk koos ik de côte à l'os, zeer lekker van smaak. Ons gezelschap had ook ribbetjes en steak genomen en dit was volgens hen ook heerlijk. Alles werd verzorgd opgediend, dit door vriendelijk personeel. Een echte aanrader, wij komen zeker terug.

Evelien
Evelien recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Prijs kwaliteit een echte topper

We zijn recent met familie in de Rabbit geweest en hebben ons buikje vol gesmuld. Hele vriendelijke en vlotte bediening. Super scampi's als voorgerecht besteld en daarna een van de beste stukjes vlees gegeten sinds lang. Ik vind het altijd moeilijk om steak te eten op verplaatsing gezien de niet altijd optimale kwaliteit maar dit was mals, juist groot genoeg en super smakelijk. Gaan zeker terug!