Avis pour Trkzk

6.5
Wim

Trekzak

Terrasmeubels waren vuil! Glasringen op de menukaart! Dessert kregen we niet op hetzelfde moment, we waren met 8 personen! Jammer, niet meer het gezellig restaurant van vroeger!

Bram

Lekkere ribbetjes.

Wij zijn hier met 6personen komen eten en ik moet zeggen het was top. Een gezellig eetcafé met Vlaamse keuken en als absolute specialiteit de ribbetjes a volonté deze waren zeeeeeer lekker. Ons gezelschap had ook varkenshammetje en steak genomen en dit was volgens hun ook zeer lekker, alles werd verzorgd opgediend. Een echte aanrader wij komen hier zeker terug.

Benny

geen aanrader

Gisteren met 4 gaan eten. Eten was niet lekker...zeker geen aanrader

Jan

Ontgoocheling

Helemaal geen gezellig restaurant. Het interieur voelt niet gezellig aan. Het is er echt koud (in de winter). Een mevrouw aan een andere tafel zat zelfs met haar mantel aan te eten. Het eten is er ook niet bijzonder en zeker niet warm genoeg, bepaalde stukken waren zelfs gewoon koud. Helemaal geen aanrader.

Machteld

Gezelligheid troef!

Heel leuk en gezellig restaurantje op 'den buiten'. Charmant gebouwtje, lekker eten, gevarieerde kaart! Vroeger waren er wel iets meer keuzes met wat meer doordeweekse gerechten. Ribbetjes zijn een aanrader! Mmmm

trien

gezellig en lekker restaurantje :)...

gezellig en lekker restaurantje :)