Au Roy De La Biere

Rue de la Ringe 37 5550 VRESSE-SUR-SEMOIS

Diane
Van Elverdinghe
Diane recommande ce restaurant pour: Business lunch/dîner

Prima Restaurant Goede service...

Prima Restaurant Goede service

Roel
Perree

Prima restaurant!

Wij hebben lekker op het terras kunnen eten. Ons menu was overheerlijk, beter als in ons eigen hotel. De beste keuken van onze hele vakantie en tegen betaalbare prijs! Echte aanrader!

Kim
De Bruyn
Kim recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

Eerlijke keuken. Lekkere côte à l'os

Gezellig restaurantje, waar je lekkere cote à l'os kunt eten. Zeer behulpzame en gezellige gastvrouw. Een eerlijke keuken. Prijs / kwaliteit zit dit zeker goed.

Marie France
Bocque
Marie France recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

excellent!!! nous avons passé un moment très...

excellent!!! nous avons passé un moment très agréable, c'était très bien servi, belle présentation, tous les plats étaient très bon ainsi que les boissons..............à refaire dès que possible et à suggéré à tous!!!!

Marco
de Klerk
Marco recommande ce restaurant pour: Rapport qualité/prix

Even het eind van de vakantie vieren.

Je kan hier de hele dag door bestellen van de kleine kaart. De bediening is heel vriendelijk, het eten (we hadden huisgemaakte balletjes in tomatensaus, croque monsieur en omelette ardennaise) was erg lekker. We moesten wel een tijdje wachten, maar in de Ardennen zijn we dat gewoon. Het terras is netjes en binnen is de zaak gezellig ingericht.

ANDRE
DEFRISE
ANDRE recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Rapport qualité/prix

accueil chaleureux, cuisine savoureuse, excelle...

accueil chaleureux, cuisine savoureuse, excellent rapport qualité prix Préférez le menu

Julie
Thonnard

Super!

Heerlijke keuken, aangename brasserie sfeer, waaier keuze aan bieren en groot terras, echt een aanrader!

Marcel
Canas Perez