Avis pour 't Onbekende

8.6
Joeri
Joeri recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Lunch was weer super

Vorige vrijdag nog eens gaan lunchen en was weer top. Risotto als voorgerecht. Kabeljauw als hoofd. Blijft mijn absoluut favoriet restaurant in Vilvoorde EN omstreken.

Alain

'T was weer dik in orde

Zeer lekker

Dirk

In de serie "we proberen een nieuw restaurantje...

In de serie "we proberen een nieuw restaurantje" is den deze weer ne keer mee gevallen. 't is dat er nog zoveel anderen moeten getest worden, maar hier is 't van terugkomen.

Patricia

Eerlijke en heerlijke gerechten !

Iets te grote porties voor ons, terwijl we nochtans geen kleine eters zijn. Vooral het voorgerecht was vrij hartig en nét iets teveel, maar nochtans heel lekker.

Ief

voor herhaalbaar

wat betreft het restomenu voorgerecht en hoofdgerecht zeer goed, het dessert, niets speciaal, een dessert om een dessert, liever geen dan dan een dessert. de ontvangst niet voor iedereen hetzelfde,kan beter de zaal vlot. een pluspunt voor de keuken er worden nog groentjes geserveerd.

hedwig

Perfect dinner

Mandatory fields Perfect dinner

Ann

Lekker lekker

Zeer goede keuken Rustig, gezellige sfeer Goede bediening Klasse

Wim

leuke avond

Lekker eten en ontspannen sfeer

SERGE

Wat een culiniair feestje en fantastisch eetadr...

Van een verrassing gesproken! Alles was wederom heel lekker.Een fantastische goede chef!Enige minpuntjes zijn - de voor ons lelijke inrichting en smaakloos - het lange wachten tussen de gerechten die een bron van enige ergernis is - de slechte stoelen en te hard om lang op te zitten. Wij waren de eerste klanten maar het dessert kregen wij slechts samen met klanten die 1 uur later dan wij zijn binnengekomen en gezelfde hebben gegeten. Maar dan nog komen wij zeker terug en zullen zelfs mondelinge reclame maken (dit deden wij al voordien trouwens). Het eten is dus te lekker om niet terug te keren! Vriendelijk personeel en echtgenote in de zaal.