Lundi
Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook
Hof ten As est un château-ferme de 1362, qui se trouve dans une pointe de Melsbroek.
Comme il convient à une ferme brabançonne authentique construite en carré, le Hof ten As dispose d’une magnifique cour intérieure de 9 ares et se prète parfaitement à l’organisation de réceptions et d’autres activités
La situation est très centrale: à quelques minutes de l’aéroport national, de Vilvorde et du Ring de Bruxelles. Louvain et Anvers se trouvent à une vingtaine de minutes.

Les menus pour les banquets ou les séminaires sont toujours constitués selon les désirs, le goût et le budget du client. Du vrai travail sur mesure.
Un vaste parking est prévu et il est possible de loger dans les environs immédiats.
5 salles y ont été aménagées, dont 1 salle pour des événements de 6 à 120 personnes(style banquet) et 200 personnes cocktail dinatoire.

Video

Fernand
Avis du: 17/01/2020
Fernand recommande ce restaurant pour: Groupes

Zeer vriendelijke bediening en lekker eten

Met een groep van 26 personen komen eten . Zeer vlotte en vriendelijke bediening en bovendien lekker en alles haast gelijktijdig opgediend , ondanks we vier verschillende hoofdgerechten en desserts hadden . Een pluim voor de kok en zeker ook voor de bediening

Philip
Philip recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner

OK tot Goed, enkel een beetje traag...

Mooi kader, goede kwaliteit, vriendelijke bediening. We moesten wel redelijk lang wachten tussen de gerechten, daarom slechts 3 sterren voor de service.

Karel
Karel recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Heerlijk culinair genieten

Zeer mooie omgeving, correcte bediening. Heerlijk genieten van het aperitief tot en met de koffie en alle heerlijke en verse gerechten er tussenin. Goede wijnkaart. Prijskwaliteit een echte topper!! 't Was een verwenavond van culinair genieten! Karel & Veerle, Marc en Anneke, (Livignovrienden)

Gilbert Van Thillo
Avis du  05/10/2015

Hallo Karel & Veerle, Marc en Anneke Hartelijk dank voor de fijne commentaar, het is fijn dat jullie onze inspanningen die we bijna 25 jaar doen zo waarderen. Willen jullie Hof ten As eens contacteren via ons mailadres aub? Gilbert

Kurt

ik had gereserveerd voor 15 personen en we...

ik had gereserveerd voor 15 personen en we gingen onze keuze maken uit het marktmenu. Reservatie was gemaakt voor 18u, en na een heerlijk aperitiefje op de mooie binnenkoer, werd onze keuze opgenomen om 18u15. Jammer genoeg hebben we moeten wachten tot 21u15 tot we onze hoofschotel kregen, en pas tegen 22u hadden we onze dessert binnen :-( Het eten op zich was lekker (met uitzondering van de soep die veel te zout was en bijna 100% OXO) maar het lange wachten was echt verschrikkelijk. We hebben wel een sorbetje als extraatje gekregen, en ook de non alcoholische dranken werden niet aangerekend om het lange wachten te compenseren. Toch wel een domper op het doopfeest van onze Luna

Gilbert Van Thillo
Avis du  23/07/2015

Hallo Kurt Hartelijk dank voor de fijne commentaar over het eten en mijn excuses voor het lange wachten op julie hoofdschotel. De omschrijving over de soep is origineel maar het was zeker geen oxo zoals u het omschreef maar wel consommé!!. Omdat we er van bewust waren dat jullie te lang moesten wachten hebben we jullie de frisdranken en een sorbet aangeboden van het huis.Dat hebben we gedaan om dit voorval iets te verzachten. Als de zaak op 10 minuten volledig "volloopt" stropt het wel eens even nietwaar. Dat komt enkele keren per jaar voor maar natuurlijk spijtig dat het bij jullie gebeurde. Gilbert Van Thillo Zaakvoerder

Peter
Peter recommande ce restaurant pour: Groupes

Genieten!

Heerlijk gegeten, fijne en vlotte bediening in een gezellig kader. Wat wils voor jong en oud. Aan een democratische prijs.

Karin
Karin recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Een aanradertje !

Gezellig kader in een karaktervol pand in een landelijke omgeving. Lekker eten en vriendelijke bediening. Een mooi en verrassend assortiment (wereld)wijnen in de aanbieding.

Chris
Chris recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Lekker tafelen in rustiek kader

De chef toverde een heel mooi lunchmenu op de borden. Verfijnde, eerlijke keuken. Bediening met de glimlach.

willy

Toeval of niet ...

Uitgenodigd worden op een trouwfeest en een voor ons nieuwe zaak leren kennen .Zelden zo een vlotte service tegengekomen ,ondanks 112 genodigden ,warm eten aan tafel krijgen met een ster niveau en toen het bord leeg was ..was er een 2de ronde ! Het kader maakte ons nostalgisch ,geen straten omrijden om parking te vinden , die zijn er in overvloed voor de deur .Doch zou ik graag ook iets negatiefs willen schrijven , maar das verdomd moeilijk ..zelfs de DJ was klasse, ook de wijn ,verwarmde plaats voor de rokers ..dan toch een min puntje ,het toilet is boven ..maar in feite is er beneden ook een handicapten wc .Ons zien ze er zeker terug , in de brasserie of op het terras , want getrouwd zijn we al :} Gr. Willy & Co

Bruno

heel leuk kader, en lekkere keuken. Omgebouwde...

heel leuk kader, en lekkere keuken. Omgebouwde hoeve, met vlotte en vriendelijke bediening.