12/20 Gault&Millau
Mardi, Samedi midi
Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook

Van

Een echte aanbeveler

Wij hadden geluk dat er nog een plekje voor twee was in deze gezellige bistro. We hebben heerlijk gegeten en zijn zeer vriendelijk geholpen. Wanneer we nog eens in de buurt komen, weten we waar we terecht kunnen voor een lekkere en leuke avond.

Benny
Benny recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Aanrader

We zijn zondag voor de eerste keer in Bistro 11 geweest, en dat is super meegevallen. En ik kan u verzekeren wij zijn ervaren restaurantbezoekers en sparen onze kritiek niet omdat het vrienden of kennissen kunnen zijn. Had al veel goeds gehoord via via, en inderdaad het is een aanrader. Lekker eten, prima service, aannemelijke prijzen, alles binnen een perfecte tijdsspanne opgediend,vriendelijke bediening(David kende wij al wel) Er was eigenlijk niets dat ons tegenviel, we zullen er zeker regelmatig langs gaan. Een verrijking voor de horeca in Sint-Truiden, Proficiat aan David en Saskia doe zo zeker verder. Benny, Brigitte en Anita.

Linda
Linda recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

leuke, (h)eerlijke Bistro!

op woensdagavond geweest en gelukkig had ik gereserveerd! Vriendelijke correcte bediening, eerlijke prijzen voor deze verse producten, mooie presentatie en lekker. Voor herhaling vatbaar...