Avis pour Le Cirque

Ecrire un avis
8.7
GlennVan Hille

Voortreffelijke en verrassende keuken

Eerst zeggen dat het restaurant ondertussen verhuisd is naar de Grote Baan in Belsele.Dit bezoek was nog op de locatie in Temse.Vriendelijke ontvangst,gemoedelijke sfeer.Een gezellig, modern en strak interieur.Gerechten waren tot in de puntjes verzorgd,één van de meest vernieuwende resto's in de streek.Er wordt ook direct rekening gehouden met alle mogelijke opmerkingen.Gastvrouw laat u steeds zeer welkom voelen.We kijken al uit naar het eerste bezoek op de nieuwe locatie ! PS : Wie een koffie bestelt bij een menu krijgt een assortiment dessertjes om U tegen te zeggen...apart dessert is m.i. overbodig

MiekeCatthoor

Hoogstaand culinair genot

Een aanrader voor al wie van de iets modernere keuken houdt. Zeer hoge kwaliteit die je telkens verrast.

van snickLambinon

FANTASTISCH

Wij waren met 4 personen, en hebben alle 4 even hard genoten. Wat een vriendelijke gemoedelijke bediening. Een mooi en stijlvol interieur. Zowel brood als wijn (welke heel lekker waren) werden de ganse avond vlot bijgevuld. En het eten ! Echt lekker. De borden waren net schilderijtjes welke dan ook nog ongelooflijk lekker waren. Een echte pluim voor de chef kok. Bij het aperitief werden 3 extra hapjes geschonken en bij de koffie kregen we nog een uitgebreid dessertenbuffet aangeboden. Voor de prijs van de Restodays hebben wij een ongelooflijk aanbod gekregen. Hebben vernomen dat ze gaan verhuizen naar een ander pand. Wij gaan zeker terug. Ik kan iedereen dit restaurant aanbevelen !

JohanUreel

Weer verrassend

De start begon sterk met de intro van 3 hapjes In het voorgerecht kwam de tartare van het hapje terug wat we iets minder vonden De kroketjes van schol zijn minder meegevallen was bijna enkel bekleding zonder vis. De andere bereiding was zeer lekker. De vleesschotel was zeer lekker. Dessert zeer mooi . De koffie is zoals steeds een aanrader. Is bijna een dessertbuffet met koffie. Hoe dan ook super lekker gegeten met schotels die kleine schiderijtjes zijn

peterVan damme

dineren in Le Cirque

Vriendelijke bediening, ontspannen sfeer, veel aandacht voor een mooie presentatie. De hapjes vooraf en de hapjes bij de koffie: fantastisch en creatief Voorgerecht en hoofdgerecht: gewoon degelijk Glaasje champagne: een miniportie voor een heel dure 11 euro Wijnen bij de maaltijd: in orde, maar niet op het niveau van het eten, de prijzen echter wel ...

PierreSaman

Sterrenkwaliteit voor zachte prijs

- Heerlijke keuken - Vriendelijke en aangename bediening - Culinaire smaakbommetjes - Telkens vernieuwende recepten - Voor herhaling vatbaar

GlennVan Hille

Uniek in de streek!

Le Cirque is een pareltje in het Waasland met een zeer hartelijke ontvangst , beperkte capaciteit hetgeen in mijn ogen een pluspunt is en steeds weer die originele keuken met gerechten die een lust zijn voor het oog en een feestje voor de smaakpapillen...Verhuis naar Belsele is zeker geen drempel,wij verhuizen als klant gewoon mee !

petervolckerick

subliem

Niettegenstaande geen Michelin-beoordeling is de verfijnde keuken zeker een ster waard. Hopelijk wordt de trend geevenaard op het nieuwe adres. Wij gaan er zeker op af.

sofievan mieghem
Date du repas: inconnu

Mooie schilderijetjes op een bord

Geweldig lekker. Schilderij-achtige taferelen worden op bord geserveerd. Steeds verrassend! Genieten! Eigenzinnig, met een fijne touch. Een stevige aanrader....!

DebbyBouwman

Close to perfection