Nous n'avons pas encore de photo de ce restaurant
Ajoutez une photo
Afficher le numéro de téléphone Email

Peter
Peter recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Zeer lekker gegeten!

Met een Wonderbox uitstekend en vriendelijk ontvangen en lekker en veel gegeten. Fijne zitplaats gekregen.

Lucienne

Een echte aanrader

Het was ons het tweede etentje in dit restaurant. Nu was het voor ons een verjaardagsdiner. We hebben zéér lekker gegeten en de wijn was uitstekend. Het is er een gezellige sfeer en een vriendelijke bediening.

stefan

lekker en gezellig

alles in orde

marleen

voldoende

vroeg op de middag en nog volop aan het voorbereiden. eens we gestart waren ging het vlot en waren we, met het aperitief bij, na 1u20 min klaar. de kok bracht het eten uit de keuken en dan zag je hem met de handen zijn neus afkuisen. storend als je weet dat hij het eten klaarmaakt. voor herhaling vatbaar maar mss iets later op de middag voor betere sfeer.

Patrick

goed

goede tavernekeuken, maar beetje sfeerloos. Mikt zowel op eters als cafe clienteel.

Bruno

Prima!

Vriendelijke bediening, gepaste wachttijden en lekkere, mooi ogende schotels.

Leen

Den Antus

Zeer lekker gegeten, meer dan voldoende, gevarieerd, mooi gepresenteerd. Vlotte bediening, vriendelijk. Toch 1 nadeel, zeer snel en nog tijdens het aperitief kwam het voorgerecht er reeds aan, alles heel snel na elkaar, op iets meer dan een uur waren wij terug buiten. Het moest vooruit gaan...

Jan

Prijs - kwaliteit was alles in orde.

De service was eerder cool, maar wel correct. De sfeer is een beetje teniet gedaan, doordat de temperatuur in het restaurant aan de lage kant was. Wat we op ons bord kregen was mooi gepresenteerd en lekker. Ook een pluspunt. Zaterdag vanaf 13 uur is het gratis parkeren in de ondergrondse parking op de Grote Markt.

Paul

een aangename ervaring in

Een uitstekend restaurant prijs/ kwaliteit met vriendelijk personeel. De borden waren mooi geprensenteerd

Christine

voor herhaling vatbaar

Het was lekker maar de porties waren niet zo groot