Belge
Lundi
Afficher le numéro de téléphone Email

nadia
nadia recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Accuiel et service parfait

Nous avons été accueillis chaleureusement et choyés. Le personnel est avenant et très sympatique. Cadre impeccable, tout comme le service. Quand aux plats : Magique ! un délice !

seham
seham recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

bon rapport qualité prix

Restaurant agréable pour passer un moment agréable qui vous fais penser que la vie est belle sans pour cela que cela fasse de la peine au portefeuille.

nadia
nadia recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Cadre trendy

bonne cuisine

Restaurant proposant une bonne cuisine, ambiance agréable et le personnel est stylé.

Annie
Annie recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

uitstekend

hallo, Dit restaurant verdient zeker een 9,9 zeer lekker eten, goede bediening en lekkere wijnen. De lunch is prima in orde nergens anders in dit kader te vinden. Interieur sfeer kan iets gezelliger aangekleed worden. De uitbater en gezelschap is zeer aangenaam en vriendelijk. Ideaal voor feestjes gezellige zaal ter beschikking en goede catering. Geen beoordeling na éénmalig bezoek. Groetjes David & Annie

Jelle

Super

Ik vind dit 1 van de meest lekkere restaurants van de omstreek. De bediening is zeeeeer vriendelijk! Van voorgerecht tot dessert lekker genieten!

Julie

Super!

Heerlijk, een aanrader!

Carine

Huwelijksfeest

wij hebben ons huwelijksfeest hier gehouden. Het was top! Middagmaal met familie was tot in de puntjes verzorgd en copieus. De bediening was vlot en uitstekend. Andere keuze van hoofdschotel voor kinderen was geen enkel probleem en iedereen was toch gelijktijdig bediend. Het was heel lekker. De receptie werd buiten op het terras gehouden. Vlotte bediening. Het koud buffet was zeer zeer mooi met vele verschillende keuzes. Het personeel is zeer professioneel en vriendelijk. Dit is een restaurant waar het niet alleen aangenaam is in een mooi kader met goede bediening, maar waar je echt de indruk hebt: ik ben hier alleen en word op al mijn wenken bediend. Een TOPPER!

Candy

Carpe Diem et la vie est belle

Nous avons été agréablement surpris à tout niveau. Un rapport qualité-prix excellent,un service pro,un menu du mois à conseiller... Le top pour passer un moment agréable qui vous fais penser que la vie est belle sans pour cela que ça fasse de la peine au portefeuille. Je m'en souviendrais de notre samedi soir en amoureux Kisses

ivo

Een aanrader

Vlotte en vriendelijke bediening en vooral lekker eten met grote porties.

Eddy

Een aanrader

Heel erg lekkere keuken - vriendelijke en proffessionele service steeds met een glimlach . Prijs / kwaliteit is dit zeker een aanrader en een van de betere restaurants in de streek .