Dimanche soir, Lundi
Afficher le numéro de téléphone Email

Jan

Lekker!!!

Restaurant Pegasus is gelegen in een prachtig kader ingerich à La Flamand. De gastvrouw verzorgt je tot in de puntjes.

Hugo

klassieke Franse keuken

Onthaal vriendelijk. Aperitief liever aan tafel dan in een zetel. Wijnkeuze beperkt tot flessen. Voorgerecht en hoofdgerecht fijn doch te zwaar. Broodjes van smout bij gerecht en dessert geen goede keuze en te zwaar. Dranken te duur in verhouding tot gerecht.

Patrick

Leuk terug te kunnen keren

Voor een speciale gelegenheden gaan wij regelmatig bij Pegasus langs en steeds zijn we terug verwonderd over de variatie, kwaliteit en prefecte service! Een echte aanrader om gastronomisch te genieten.

Surkyn

Excellente découverte!

C'est à l'occasion des restodays que nous nous sommes rendus au Pegasus, réduisant ainsi quelque peu l'addition qui n'est sommes toute que très justifiée au regard du service et de la qualite obtenue. De longues palabres sont inutiles pour ce restaurant tout bonnement parfait. Chaudement à recommander.

Mieke

Gastronomisch genieten

Vriendelijk onthaal, aangenaam kader, stijlvol, rustige sfeervolle achtergrondmuziek, bijzonder verfijnde keuken, prachtig gepresenteerde borden, originele combinaties.

ROBERT

Voyage au pays des saveurs

C'est la deuxième fois que nous nous rendons dans ce restaurant. La première fois nous avions été enchantés et notre jugement s'est confirmé. Un accueil chaleureux, une très agréable impression d'être plutôt reçu chez des amis que dans un restaurant! Le chef-cuisinier a une nouvelle fois fait preuve de beaucoup d'originalité tant dans la présentation du menu que dans le choix et dans l'assemblage des saveurs. Un service discret et très efficace ajoute une ambiance familiale et conviviale à ce déploiement de saveurs. Ce restaurant se confirme en tête de notre hit-parade. Nous y reviendrons dès que possible.

Geertrui

verzorgd

Goede service, mooie gerechtjes met verse producten maar niet buitengewoon

Sylvester

Elk bord even mooi en vol smaken en texturen

Een zomerse verrassing. Zo'n kwaliteit. Jammer dat we de enige gasten waren op die zonnige donderdagmiddag.

Gerard

zeer goed

zeer verzorgt , en goede bediening

mieke

zalig tafelen in een oase van rust

heel posigieve ervaring