Belge
Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook

Jef
Avis du: 26/04/2017
Jef recommande ce restaurant pour: Couples, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Sfeer prima. Bierkeuze uitzonderlijk.

De keuken is zeer creatief. Weg van de inspiratie-loze steak met frieten en mayonnaise en gemengde sla zonder vinaigrette. Betaalbaar en voor bierliefhebbers fantastisch. Fantastische zalm op Siciliaanse wijze gegeten. Ook de asperges met ham en gegratineerd waren hartig, smaakvol en fijn. De suggesties zijn een aanrader.

Jef
Avis du: 26/04/2017

Sfeer prima. Bierkeuze uitzonderlijk.

Michel

Hel varierende bediening, van goed tot lomp..

Drie keer geweest, de eerste keer voor een lekkere spaghetti, de tweede keer met vertraging door een probleem in de keuken die onder water stond een waterige pasta, de derde keer was de laatste keer. Lompe bediening en onbeleefde reactie van dienster. Kader is een bruin café waar op zich niets mis mee is voor als café maar niet als restaurant. Eten is wel goed maar sfeer is druk, vaak onderbemand, discussies achter de toog, zenuwachtige bediening .. Kortom, ferme opdoffer en nooit meer... Prijs is redelijk hoog voor een bistro.

Jill
Jill recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

True Belgium Cuisine Experince

My husband and I have traveled and lived extensively all over the world and such believe we have acquired a taste for excellent foods. My husband and I enjoy meals here at least once/twice a month it is that good. The price is extremely good for the "Quality of the food". We have eaten there well over 40 times and have "never" had a bad meal and have had some of the best we have ever eaten. Typical Flemish meals and Exotic meals (such as Kangaroo/Sting-Ray are amongest a couple presented on listed as "Chef's Specials" . This restaurant is worth the distance to drive outside the city but, do make reservations first, it is packed most of the time. Don & Jill Christensen

Geneviève
Geneviève recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Nous y retournons avec plaisir!!!

Cela fait déjà deux ans que nous allons régulièrement chez De Met. Les personnes qui y travaillent sont super sympas, la nourriture y est excellente et bien service. Quand il y a beaucoup de monde, il faut savoir se montrer plus patient, mais ça en vaut vraiment la peine.

gqdqd

Mochito zonder alcohol?

We hebben lekker gegeten in dit restaurant, maar de bediening liet 'een beetje' te wensen over. De serveerster bekijkt je echt vanuit de hoogte. In de mochito die we besteld hadden zat nog minder alcohol dan de 7Up limonade uit de supermarkt ... en enige discussie hierover haalde niets uit. Conclusie; goede keuken maar trage en onsympathieke bediening; absoluut te vermijden, zelfs als alle andere restaurants onder de kerktoren van Overijse op verlof zijn.

Claudia

Extreem respectloze en lompe bediening

Eergisteren om kwart voor 9 op hun terras neergestreken. Een uur later nog geen eten. De serveerster had de bestelling van het eten vergeten door te geven. Ok, geen probleem, bestelling alsnog gedaan. Salade met spekjes en geitenkaas. Om kwart over 10 kreeg ik een salade voorgeschoteld die in niets leek op de salade geitenkaas die ik daar normaal voorgeschoteld krijg. De geitenkaas lag als een een onsmakelijke kwak bovenop de salade. Mijn buurvrouw van een ander tafeltje dacht dat het een vettige klodder mayonaise was. Na voor de zekerheid nog geproefd te hebben heb ik alles teruggestuurd. Ik kon ook niks meer bestellen want de keuken was dicht. Toen ik de serveerster voorstelde een wijntje 'van het hui's te krijgen kwam er geen reactie. De baas zou naar ons toekomen. Onderweg naar onze tafel schoof hij bij andere klanten aan aan hun tafel. Ik ben gaan vragen of hij de baas was en heb hem het probleem uitgelegd. Ik kreeg helemaal niks 'van het huis' en ik had niet eens geproefd volgens hem. Knap dat hij dat kon zien vanuit zijn keuken....Ik zie dat ik hier wel vaker kwam eten, al 31 jaar in Overijse woon en dat ik dit geen manier van doen vind. Ook zei ik dat ik niet van plan was nog eens te komen eten waarop hij op een zeer botte en arrogante manier zei: Geen probleem hoor, klanten genoeg! Een fijne avond met een lekker hapje heb ik dus niet gehad, schandalig gewoon om je klanten zo te behandelen!!!!! Ik ben er nog niet goed van......