Lundi, Mardi, Samedi midi
Afficher le numéro de téléphone Email

Thomas
Avis du: 03/12/2017
Thomas recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Zeer lekker eten, gezellig en vlotte bediening.

De brunch hier is altijd zeer uitgebreid en zeer lekker. Ook voor te gaan eten is dit een zeer lekker en gezellig restaurant, dit is 1 van de beste restaurants in Ninove en omstreken! Een echte aanrader!

Stefaan
Avis du: 29/09/2017

Teleurstellend

We bestelden 3 menu's Kellenhof : voor- en hoofdgerecht en dessert. Voor- en hoofdgerecht ok. Na hoofdgerecht vroeg kelner - die trouwens naar sigaretten rook - of we koffie of thee wilden. Natuurlijk! Alleen van het dessert werd niet gesproken. Toen we na een tijd zelf vroegen of er geen dessert was, antwoordde de ober : ooooh, zal ik even vragen. Waarna hij, tot onze verbazing, prompt terug kwam met de rekening. Volgens hem was het of koffie, of dessert. Maar we konden wel nog een degustief krijgen. Toen de baas kwam afrekenen vroeg hij niet of alles naar wens was. Waarschijnlijk voelde hij de bui al hangen. We hebben gezegd dat we dit niet ok vonden, waarop de baas zei dat hij gehoord had van het probleem, maar dat hij de koffies niet had aangerekend !!! Dat zou er nog aan ontbreken. Dus: aan de toekomstige klanten raad ik aan op voorhand met de ober af te spreken wat er al dan niet is inbegrepen in het menu. In elk geval, wij keren niet meer terug!

Philippe

Cadre très agréable, vaste parking. Accueil...

Cadre très agréable, vaste parking. Accueil très chaleureux de la Maîtresse de Maison et du personnel. Félicitations au cuisinier pour la présentation de ses assiettes. Dommage que la musique d'ambiance ne soit pas plus variée (le même CD est repassé plusieurs fois !). Etablissement à recommander.