Deals
Heures d'ouverture
Maintenant fermé Heures d'ouverture
Afficher le numéro de téléphone Email

TAKE_AWAY

Bestellingen voor afhaal/leveringen uiterlijk voor 19.00 elke woensdag aub !

WIE ZIJN WIJ?

Hoog in Linden bij het Chartreuzenbos, gelegen op de Hagelandse wandel- en fietsroute en weg van de stedelijke drukte, kan je in “Bistro Bed van Napoleon” tot rust komen. Geniet van onze befaamde apertief van ‘t Bed, een lekker wijntje, fijne tapa’s en snacks of nog meer…. van onze speciale kaart “Napoleons Favorieten”. Jezelf, familie en vrienden verwennen met al dat lekkers kan zowel bij mooi weer in onze prachtige tuin of binnen, in een uniek kader, waar tijdens herfst, koude of “donkere” dagen onze open haard je lichaam, hart en geest verwarmd, zodat je je echt thuis voelt in het “Bed van Napoleon”.

BED VAN NAPOLEON, HET VERHAAL.

Boven op een groene heuvel van Linden staat een oud boswachtershuisje. De overlevering wil dat niemand minder dan keizer Napoleon Bonaparte hier ooit de nacht doorbracht. Op de terugweg van een inspectieronde in mei 1810 verdwaalden Napoleon en zijn klein gevolg. Verkleumd en hongerig klopte het gezelschap aan bij de afgelegen hoeve van Jef Tiet. De keizerlijke appetijt bleek verder te reiken dan het bord want ook de boerendochter Eliane viel in de smaak. Hoe dat verhaal verder afloopt, lees je in geuren en kleuren op de kaart van de huidige bistro.

facebook