Avis pour Arenberg

8.7
jean-pierre

très bon rsto

cadre très agréable cuisine raffinée

Hendrik

Arenberg : te onthouden restaurant

zeer fijne keuken. Vriendelijke mensen. Een ster waard.

Thi Ngoc Phuong

Impecable

Une bonne découverte grace à restoday. Lieu : agréable, reposant Personnel: sympatique Cuisine : exellente

patrick

zeer goed restaurant maar druk

Restaurant Arenberg is een begrip in de streek en het was dan ook fijn om hier te mogen lunchen. Het eten is er voortreffelijk in een mooi en verzorgt kader. Het was er druk en luidruchtig. Wat steeds jammer is, is de voorstelling van de gerechten. Dit kan soms echt wel storen en breekt het gesprek aan tafel maar dit is uiteraard niet eigen aan dit restaurant. Ik denk dat de beste dienst nog steeds diegene is waar we als gast de bediening niet opmerkten.

Kris

Zeer goed

Hartelijk ontvangst - aangenaam interieur - uitmuntende hapjes - goede bediening - zeer lekkere, fijne gerechten - het totaalplaatje klopt!

Jan

Arenberg Leuven, zeker een aanrader

Van zodra we binnen kwamen tot we de deur uit waren was de hele belevenis een avond om te herinneren. Het personeel was zeer behulpzaam, de maaltijden overheerlijk. Bij gelegenheid kom ik zeker nog eens terug!

Chiara

Bonne ambiance, cuisine fusion

Menu pas trop cohérent; Service pas à la hauteur; appetizers très intéressants, agneau de très bonne qualité, mais impression générale que l'aspect "fusion" était trop accentué.

Frederic

Schitterend

Hoewel Arenberg mij ver van onbekend is, doet het toch iets om voor 43 euro te kunnen dineren in een dergelijk restaurant. Het menu was evenwichtig samengesteld en zeer smaakvol. Een minpuntje was de toch wel jonge rode (aangepaste) wijn bij het lam, die had net iets krachtiger mogen zijn. Top!

Claus

Doet geheel eer aan zijn reputatie. Fantastisch...

Doet geheel eer aan zijn reputatie. Fantastische menu met heerlijke bijpassende wijnen. Enorm veel aandacht aan presentatie en timing wordt aan de klant aangepast en is daarom ook perfect. Een echte aanrader

Adriaan

Gevestigde waarde. Klassieke, zeer lekkere...

Gevestigde waarde. Klassieke, zeer lekkere keuken.