Avis pour Improvisio

8.1
Peter R.
Date du repas: inconnu

Uitstekende kwaliteit , alles mooi verzorgd,...

Uitstekende kwaliteit , alles mooi verzorgd, alleen jammer dat we helemaal alleen waren in de zaak (nochtans 20 uur)

Marleen
Vande Gaer
Marleen recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Hier gaan wij zeker nog terug!...

Hier gaan wij zeker nog terug!

Christian
DANDOY
Christian recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Pas d'improvisation dans la qualité !

Vraiment très bien... de l'accueil au départ en passant par un très agréable moment culinaire... rien à redire! A recommander les yeux fermés ... Merci à toute l'équipe et la petite attention pour l'anniversaire de ma femme. Bonne continuation...

Isabelle
Beaudoux
Isabelle recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

culinair genot

Een heerlijke culinaire ervaring, back to the roots! Eerlijke en natuurlijke ingrediënten, meesterlijk verwerkt. Prima service en zeer aangename sfeer. Zeker een aanrader!

Griet
Van roosendael

Leuke tafelpartner

We vragen ons af of dit menu, via resto-day, het niveau van het restaurant weergeeft..., Eten was vooral smaakloos........ Jammer!

ken
pauwels

Met honger naar buiten

Het eten was superlekker, de service uitstekend en het kader heel mooi. Maar na een 3-gangen formule mag je echter verwachten om niet met honger van tafel te gaan. En dat was hier wel het geval voor 2 personen, die normaal geen grote eters zijn. Dus ons zien ze hier niet meer terug ondanks het lekkere eten.

Herman
Apers

Lekker en sfeervol avondje uit

Resto Improvisio biedt verfijnde gerechten aan tegen een betaalbare prijs. De gerechten zien er mooi uit en de chef slaagt erin om de smaken van de verschillende ingrediënten perfect te laten samengaan in een lekker gerecht. Verder een verzorgde bediening. Zeker een aanrader.

emile
vander straeten

romantische gastronomie

prijs-kwaliteit 8,5 in een historisch kader.

Sandra
Delcommune

een culinair hoogstandje

Heel lekker, mooi gepresenteerd, vrij goede bediening. Een aanrader!