Avis pour Sushi Leuven

9.5
simon g.
Avis du  23/07/2016
simon g. recommande ce restaurant pour:

DominicVuylsteke
Avis du  24/08/2015
Dominic recommande ce restaurant pour:

StefKnaepkens
Avis du  15/08/2015
Stef recommande ce restaurant pour:

Great place, great food, great people

Wij zijn de eerste keer bij Sushi Leuven geweest en we werden erg vriendelijk ontvangen. We kregen een zeer lekkere amuse bij ons aperitiefje en de sushi was ook overheerlijk. De sushi wordt ter plaatse bereid door twee vakmannen en er zaten op onze sushi boot zeer verrassende smaken. De bediening was heel vriendelijk. Je merkt dat er sprake is van een kleine taalbarriere, maar dat vergeef je onmiddellijk als je met zoveel hartelijkheid wordt bediend. Een aanrader, en ons zien ze daar zeker nog terug!

JorisRenting
Avis du  06/08/2015
Joris recommande ce restaurant pour:

Wij zijn vaste klant sinds dag 1

Elke keer als we gaan eten worden we zeer warm verwelkomd. Op bediening moeten we nooit langer dan 5 minuten wachten en er wordt nauwkeurig in de gaten gehouden of we nog een glaasje willen drinken. Zodra je zit, wordt ervoor gezorgd dat je iets te knabbelen hebt. Dus als je met grote honger zit, dan hoef je hier zeker niet lang te wachten.

annvanstraelen
Avis du  08/03/2015
ann recommande ce restaurant pour:

excellent eten, prachtig geserveerd en de servi...

Zowel ik als mijn collega/vriendin die ter plaatse zijn komen eten, vonden het eten en onze bediening uitstekend. we komen zeker terug. Ik was al aangenaam warm onthaald toen ik er eind januari take-away ben komen afhalen. De take-away was ook overheerlijk.

BenVdv
Avis du  02/03/2015
Ben recommande ce restaurant pour:

In 1 woord: super

We zijn grote sushi liefhebbers en door mijn beroep reis ik veel. Heb dan al zowat in elke hoofdstad van Europa sushi gegeten maar Sushi Leuven is TOP. Super vers, super vriendelijke bediening en aangenaam kader. Het was lang geleden dat ik nog met zo'n tevreden gevoel uit een restaurant kwam.

UpaharMagar
Avis du  18/01/2015