Excellent 9.5 Score basé sur 7 avis

Tiensestraat 28 3000 LOUVAIN

Japonaise

Mardi

Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook

wij serveren onze klanten verse en Home made producten.
Sushi is klaar gemaakt door een ervaren chef. We serveren verse Sushi en Sashimi à la minute bereid in hartje leuven.
Onze gerechten kan ook mee genomen worden.

10 procent korting bij afhalen

Wij ook leveren aan het huis
Binnen ring 15 euro
Heverlee vanaf 30 euro
Kesello vanaf 30 euro
Tot binnenkort!
Sushi Leuven

facebook

Facilités Ambiance Cool, RestoBookings Promotions, Réservations possibles en temps réel, Terrasse, A emporter, Wi-fi Cadre Cadre authentique, Autre, Cadre romantique
Modes de paiement Maestro, Master Card, Visa, Bancontact

7 personnes ont donné un avis sur le restaurant SUSHI LEUVEN

Ce restaurant est recommandé pour :

• Couples 100%
  • Gastronomie 60%
  • Rapport qualité/prix 80%
simon g.
Avis du  23/07/2016
simon g. recommande ce restaurant pour:

Dominic Vuylsteke
Avis du  24/08/2015
Dominic recommande ce restaurant pour:

Stef Knaepkens
Avis du  15/08/2015
Stef recommande ce restaurant pour:

Great place, great food, great people

Wij zijn de eerste keer bij Sushi Leuven geweest en we werden erg vriendelijk ontvangen. We kregen een zeer lekkere amuse bij ons aperitiefje en de sushi was ook overheerlijk. De sushi wordt ter plaatse bereid door twee vakmannen en er zaten op onze sushi boot zeer verrassende smaken. De bediening was heel vriendelijk. Je merkt dat er sprake is van een kleine taalbarriere, maar dat vergeef je onmiddellijk als je met zoveel hartelijkheid wordt bediend. Een aanrader, en ons zien ze daar zeker nog terug!

Joris Renting
Avis du  06/08/2015
Joris recommande ce restaurant pour:

Wij zijn vaste klant sinds dag 1

Elke keer als we gaan eten worden we zeer warm verwelkomd. Op bediening moeten we nooit langer dan 5 minuten wachten en er wordt nauwkeurig in de gaten gehouden of we nog een glaasje willen drinken. Zodra je zit, wordt ervoor gezorgd dat je iets te knabbelen hebt. Dus als je met grote honger zit, dan hoef je hier zeker niet lang te wachten.

ann vanstraelen
Avis du  08/03/2015
ann recommande ce restaurant pour:

excellent eten, prachtig geserveerd en de servi...

Zowel ik als mijn collega/vriendin die ter plaatse zijn komen eten, vonden het eten en onze bediening uitstekend. we komen zeker terug. Ik was al aangenaam warm onthaald toen ik er eind januari take-away ben komen afhalen. De take-away was ook overheerlijk.

Ben Vdv
Avis du  02/03/2015
Ben recommande ce restaurant pour:

In 1 woord: super

We zijn grote sushi liefhebbers en door mijn beroep reis ik veel. Heb dan al zowat in elke hoofdstad van Europa sushi gegeten maar Sushi Leuven is TOP. Super vers, super vriendelijke bediening en aangenaam kader. Het was lang geleden dat ik nog met zo'n tevreden gevoel uit een restaurant kwam.

Upahar Magar
Avis du  18/01/2015