Nous n'avons pas encore de photo de ce restaurant
Ajoutez une photo
Belge
Mercredi, Jeudi
Afficher le numéro de téléphone Email

Anne
Avis du: 23/08/2017
Anne recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Zeer geslaagd!

We waren het er met ons 3tjes unaniem over eens dat we overheerlijk gegeten hebben. Ieder iets verschillend genomen: vispannetje, kabeljauw met asperges en tagliatelli met scampi/currysaus/wokgroenten. Alles was heel vers en we kregen mooie porties. 't Molenhuis heeft ook een gezellig interieur. Wij komen alvast graag terug!😊

Dany

Geen bekommernis voor hun klanten

Niettegenstaande reservatie werden we naar de veranda gedirigeerd naast de toiletten. Het personeel dat iets nodig had uit de achterliggende ruimte liet de deur naar de WC's openstaan !!! De paling, een mooie portie en goed van smaak, was niet gaar en ging niet van de graat. Een opmerking daarover maakte dat het kommetje weggehaald werd en twee minuten later teruggebracht zonder verbetering. Een tweede opmerking bij het betalen leverde een kort "ik zal het doorgeven" op. Er wordt duidelijk niets mee gedaan want een maand of twee geleden heb ik er dezelfde ervaring gehad.