Pizza
Ouvert 7/7
Afficher le numéro de téléphone
1 personne a donné son avis sur ce restaurant

Henri

Een hele slechte ervaring

we hadden zaterdag 13 december gebeld voor een gezellig onderonsje voor onze zoon zijn verjaardag met 10 personen.We hadden om 7.30 u afgesproken toen we daar aankwamen geen probleem toen kwamen ze voor bestelling we moesten alles 2 tot 3 keer herhalen ze zei dat het was voor haar verkoudheid dus ja excuses.We hadden het 3 gangen menu gekozen allemaal met verschillende pizza's denk 5 verschillende.We moesten zelf vragen of we naar de saladebar mochten gaan wanneer we daar dan kwamen was meer dan de helft al leeg van de salades drank werd verkeerd geserveerd wat kan gebeuren .Dan kwamen ze met de pizza alhoewel de tafels nog niet waren afgeruimd dus ge kunt u voorstellen overrompeling tot en met .Verkeerde pizza ze wist niet welke pizza wat was.Ze vertelde dat 1 pizza inderdaad fout was dus terug naar keuken paar minuten later kwam ze terug dat het wel deze pizza was alhoewel het niet waar was met als gevolg pizza koud net zoals de andere pizza's .Tenslotte dessert er was een kindje bij van 3 jaar en hij had ijsje gevraagd deze kwam als laatste aub een kind moet je volgens ons toch iets vroeger bestellen of niet. Wij zijn jaren zelfstandig geweest in horeca maar zo een service heb ik nog nooit gezien denk dat er daar niemand een beetje ervaring heeft of verantwoordelijkheidsgevoel om half1 10 kam daar een groepje binnen van denk ik 5 personen en ze werden gewoon de deur gewezen gesloten amai en dit in deze tijden vind het jammer dat zo een zaak zo een slecht beleid heeft .Voor ons was het zeker een hele negatieve ervaring te Lochristi we waren al verschillende keren te Kortrijk geweest waar het gans anders draait hoor .Dit moest zeker eens van mijn hart .We dachten er een fijne avond van te maken voor onze zoon zin verjaardag helaas