Avis pour In Den Witten Doorn

8.4
Cor
Cor recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

een leuke reunie

gisterenavond hadden we de jaarlijkse reünie met oude schoolvrienden. Rustig in de tuin, met voldoende afstand tussen de tafels, een discrete en vlotte bediening en smakelijke gerechten. Hartelijk dank, zeker voor herhaling vatbaar.

Inge
Inge recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Onverwacht heel lekker!

Zeer lekker,in een gezellig kader ,waar degelijkheid troef is,hier geen hip en trendy gedoe, nee....gewoon goe!

wintein
wintein recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

alles perfect komen zeker terug.

vriendelijke mensen goede bediening en zeer lekker eten

karin

zeer lekker

zeer vriendelijk en zeer lekker; heel goede prijs/kwaliteit verhouding

Michel

Rustig genieten

Het restaurant is gelegen in het rustig dorpje Vlissegem waar parking voor het restaurant steeds gegarandeerd is. De ontvangst is zoals het hoort. Wij hebben geöpteerd voor de paling. Een goede beslissing. Vooral de paling In Den Witten Doorn is aan te bevelen. De zaal is aangenaam.

Norbert

geslaagd etentje

het was zeer lekker en aangenaam vertoeven zeker voor herhaling vatbaar

Dirk

welkom?

wij voelden ons precies niet welkom in deze zaak door een misverstand met aankoopbon

ABDRE

Dit restaurant behoort bij de doorsnee zonder...

Men had wel degelijk rekening gehouden met onze wensen (baby van 3 maanden/rustig hoekje). Het eten was lekker, de service vlot en vriendelijk. Alleen, vond ik mijn Irish coffee niet zo geslaagd. Er ontbrak de slagroom, de match tussen de smaak van de koffie en de whisky klopte volgens mij niet. Maar kom, we gaan geen spijkers op laag water zoeken. We gaan zeker terug!

Jacques

Op 10 min van de kust, een oase van rust !

Authentiek en rustig gelegen restaurant met open haard en apparte drinkgelegenheid. Zo typisch gebouw voor ons polder binnenland, met een heel bijzonder maar o zo mooi accent van de gastvrouw welke ons ontvangt en zorgt voor een vlekkeloze bediening. Meer nog, ze heeft een zeer goede wijnkelder en kan met kennis van zaken de gepaste wijn aanbevelen.De patron is tevens de chef aan het fornuis en tovert verschillende specialiteiten welke zeker moeten geproefd worden.Wij aten asperges met wilde zalm als voorgerecht, daarna een sublieme waterzooi van kreeft en om af te sluiten een perfect handgeklopte sabayon met belle vue krieken.

Shirley

LEUK

de prijs/ kwaliteit was zeker in orde!