Avis pour Ter Heide

771 personnes ont donné leur avis sur ce restaurant
Réservez votre restaurant en ligne et vous recevrez le lendemain de votre visite au restaurant une invitation pour donner et partagez votre avis
8.5
771 avis
date score
Greet
Avis du: 12/08/2019
Greet recommande ce restaurant pour: Couples

Compleet ontevreden over de zeer flauwe menu...

Compleet ontevreden over de zeer flauwe menu en de bediening. Lang moeten wachten op de gerechten die kwalitatief ondermaats waren. Hier zien ze ons niet meer terug.

Aubery
Avis du: 12/03/2019

Slechte klantenservice! Nooit meer!

Op uitnodiging van vrienden zondag 10 maart gaan brunchen met een Social Deal. Een goede raad bekijk zeker de inhoud van de deal of ze leggen je erop. We hadden recht op een glaasje cava, vers geperst fruitsap, water, koffie, thee en chocomelk. De fruitsap nooit gekregen maar het water werd wel aangerekend, opletten is de boodschap. Het buffet werd maar matig aangevuld, het aanbod varieerde keer op keer. De storm rukte een treurwilg op de parking los, een aantal wagens werden (zeer) erstig beschadigd. Een deel van de in-en uitrit werd hierdoor versperd waardoor onze wagens vast stonden. Brandweer werd verwittigd maar aangezien het een private weg was, geen prioriteit. Oplossing een aantal struiken uithalen maar de zaakverantwoordelijk weigerde resoluut. Ze wouden een taxi bellen om thuis te geraken, eens de weg vrij zouden ze ons verwittigen. De taxi moesten we wel zelf betalen en daar terug geraken was ook ons probleem. Hun verzekeringsmakelaar beweerde dat de verzekering zou tussen komen maar eens we om garanties vroegen, kregen we die niet. Voorgesteld dat de taxirit door hen werd betaald aangezien we het toch van hun verzekering zouden terug krijgen. Daar hebben ze uitdrukkelijk op gezegd dat ze dat niet zouden doen. Blijkbaar toch niet zo zeker van hun stuk. Tijdens het wachten werd zelfs geen drankje aangeboden. Totaal niet vriendelijk en van klantenservice kan je hier ook niet spreken. Wat een leuke zondag onder vrienden moest worden eindigde in grote mineur. Mij zien ze hier niet meer terug!

Willy
Avis du: inconnu

De Fazant was niet eetbaar ....

De Fazant was niet eetbaar .

Willy C.
Avis du: inconnu

Ik ben niet per se ontevreden, bediening OK...

Ik ben niet per se ontevreden, bediening OK maar kwaliteit aan de matige kant. Vb Tong gegeten, niet zo goed gebakken, en de graatjes waren er al uitgehaald. Ik geef er de voorkeur aan dat dit niet gedaan wordt. Frietjes zelfgesneden= prima maar ze waren te flets gebakken.

philippe
Avis du: inconnu

Wij zijn aangekomen om 19.30 uur. Om 22 uur...

Wij zijn aangekomen om 19.30 uur. Om 22 uur hebben wij het restaurant verlaten, d.w.z. 2.30 uur voor een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Het voorgerecht werd na 1 uur geserveerd (!). Dit terwijl er amper (geschat) 20 personen aanwezig waren in het restaurant. De stagiaire die aanwezig, pardon eerder afwezig, was moet heel duidelijk nog veel leren. Een glas wijn vragen was blijkbaar al te veel want dat was de jongedame na het brengen van een fles water, reeds vergeten... De jongeheer die aanwezig was, diende alle mankementen op te vangen (chapeau voor hem), de oudere dame die aanwezig was vond het niet nodig goede avond te zeggen toen ze ons voorbij kwam... Top ! Ik kan begrijpen dat er 3 communiefeesten geweest zijn, die 'uitgelopen' zijn, doch sluit dan gewoon het restaurant 's avonds, dan zal je geen ontevreden klanten hebben. Op het eten viel niks aan te merken !

ruth
Avis du: 20/01/2019
ruth recommande ce restaurant pour: Groupes, Business lunch/dîner

Was veel te snel en zelf niet 1 keer smakelijk...

Was veel te snel en zelf niet 1 keer smakelijk gezegd of gevraagd of het lekker was .... ook niet vriendelijk...en ze vonden het heel raar dat we geen alcohol dronken

Geert
Avis du: 09/09/2018
Geert recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner

Ontvangst slecht , gaan zelfs niet mee tot...

Ontvangst slecht , gaan zelfs niet mee tot aa,n je tafel , menu ligt klaar dus trek je plan maar en zoek het maar uit wat je met je jas moet doen Garçon was zeer zenuwachtig en moeilijk te verstaan , eerder arrogant zelfs Eten trok op niks , maar keuze uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerecht die echt van zeer povere kwaliteit waren , Kaas 9€ opleg alstublieft ! Bediening was chaos , alles laten vallen , dingen vergeten , bestek reeds wegnemen terwijl er nog een gerecht kwam , zeer traag , kortom triestig Ergste van al klopte de rekening dan nog niet , ze hadden maar liefst 14.5€ teveel gerekend terwijl het al veel te duur is voor wat je maar krijgt Score 1/10 , nooit zetten we daar nog een voet binnen , veel beter zaken in de buurt

Jasper
Avis du: 26/06/2018
Jasper recommande ce restaurant pour: Couples

4 gangen dinner totaal niet zoals op voorhand...

4 gangen dinner totaal niet zoals op voorhand via mail afgesproken: sorbet met alcohol, amuse en hoofdgerecht met zalm. We hadden nog honger na het dinner. Fles water (wss kraantjeswater) van Ter Heide aan 6 euro. Onvriendelijke serveerster die geen 1x haar excuses heeft aangeboden in de naam van het hotel. Echt jammer na al die moeite om het uiteindelijk niet via Groupon te doen zodat het hotel meer profijt zou hebben. Nog nooit zo teleurgesteld geweest voor iemand die zo vaak verblijft in hotels.

Ann V.
Avis du: 03/06/2018
Ann V. recommande ce restaurant pour: Groupes

het asperge menu was een grote teleurstelling.e...

het asperge menu was een grote teleurstelling.enkel bij het voorgerecht kregen we asperges.bij het hoofdgerecht waren geen asperges en er stond op het menu een soepje met asperges en dat hebben we niet gekregen en als dessert kregen we klein stukje brownie met enkele rode bessen.normaal hadden we soepje van meloen,citroensorbet en basilicum moeten krijgen. het was over de ganse lijn een teleurstelling

Leen
Avis du: 04/08/2019
Leen recommande ce restaurant pour: Groupes

Onvriendelijk, service en aanbod...

Onvriendelijk, service en aanbod

date score