Mardi, Mercredi, Samedi midi
Afficher le numéro de téléphone Email

Michel
Avis du: 20/08/2017
Michel recommande ce restaurant pour: Couples

Découvert par Groupon, nous avons été considérés comme clients normaux. Cuisine fine et de grande qualité, vins bien associés, personnel attentif. La seule chose est que nous devions aller un soir de semaine et nous nous sommes retrouvés seule table du restaurant toute la soirée, ce qui créait quand même une ambiance assez froide. Par contre, nous avions le personnel pour nous et nous ne pouvons pas nous plaindre d'un excès de bruit, ha ha... Niveau qualité, vous pouvez y aller en toute confiance. Vous ne serez pas déçu.

Tina
Tina recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Lekker eten en drinken voor goeie prijs

Een heel mooi, modern aangekleed restaurant met een prachtig uitzicht. De bediening was zeer vlot en vriendelijk met steeds een woordje uitleg over het eten en de wijn, zonder langdradig te zijn. Het eten en de wijn (Marktmenu: een aanrader) waren allemaal erg lekker en verrassend. Wij gaan zeker nog eens terug.

Mieke
Mieke recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

TOP!!!!

Dit restaurant dat een zeer aangenaam kader heeft dat anders is dan anders serveert zeer kwaliteitsvolle gerechten die van begin tot einde verrassen zowel voor het oog als voor de smaakzin! De bediening is er evenals de keuken tot in de puntjes verfijnd!! Prijs-kwaliteit kom je hier zeker niet bedrogen uit en de porties zijn ook voldoende. Zeker en vast een aanrader en nog een beozkje waard!!!!!

Diet

vernieuwend

Van begin tot einde genoten! Ook een dikke proficiat aan de professionele service van de jongere garde aanwezig in dit restaurant. Vernieuwende bereidingsmanieren... nieuwe smaken... kortom: DOE ZO VERDER!

Steven

super lekker

dit is een van de beste restaurants die ik al heb meegemaakt, alles lekker fris, verzorgd en super lekker, een grote aanrader, ik kom zeker nog terug

Stefan

gewoon altijd zéér goed

hallo, Ik ben de chefkok van 't Garnierken Gent. Véél koks schrijven niet over andere eetgelegenheden. Ze zijn héél dikwijls jaloers........ze is 't in 't vak. Je kent dat wel !!! A priori is altijd GOED, zeer GOED........!! Verder moet er daar niet te veel over gezegd worden. Gewoon altijd : zéér goed !! Gewoon genieten en gewoon doen !!! stefan van paemel/GENT

Christ'l

Voor ons het beste restaurant waar we tot nu...

Voor ons is Apriori een buitenbeentje in ons restaurantgebeuren. Een zeer mooi modern rustgevend interieur, de bediening door het personeel of de gastvrouw is altijd tot op de puntjes in orde en de gerechten zijn altijd speciaal en uitmuntend lekker. Terwijl je aan het tafelen bent kun je de chef en het personeel aan het werk zien. We hebben er toch al een paar keer geweest en zijn toch altijd verbaast over hoe de chef met eenvoudige dingen een heerlijk en mooi ogend gerechtje kan maken. We gaan binnenkort terug en ik kijk er zeker al naar uit. Een echte aanrader voor wie wat culinairer wil tafelen.

Xavier

Gisteren voor de eerste maal naar APRIORI gewee...

Gisteren voor de eerste maal naar APRIORI geweest, en ik moet zeggen:"het was lekker". Op hun site kun je het menu en de kaart raadplegen en je kunt ook een "surprise menu" nemen, waar wij dan ook wilden voor gaan. Gewoon om te zien wat we dan gingen voorgeschoteld krijgen. Het is wel leuk om eens verrast te worden van een "topchef" dus dachten wij totaal iets anders te krijgen dan het tasting menu. Maar niets was minder waar! We kregen net het zelfde menu, maar dan in de verkorte versie (4 gangen). Hadden we dat geweten hadden we natuurlijk voor het tasting menu met 5 gangen gegaan. De ontvangst en de bediening waren SUPER! Maar de sfeer in het restaurant vinden wij niet echt gezellig! Het zijn mooi met leder overtrokken tafels en stoelen, maar het is een beetje een "refter gevoel" zonder oneerbiedig te willen klinken. Wij houden meer van iets klassieker. Zoals ik al schreef was de bediening super, maar de gerechten volgden elkaar wel héél snel op! Het was eens een nieuwe ervaring, maar we denken niet dat we er nog terug zullen komen. En of ik nu een ster zou toewijzen aan dit restaurant dat betwijfel ik!

Stijn

Lekker gegeten, maar geen tweede bezoek waard.

We keken er al langer naar uit om er eens te dineren. Helaas hadden we altijd pech dat het restaurant reeds volboekt was. Dus de verwachtingen lagen hoog. De uiteindelijke ervaring was niet zoals verwacht. Het kader iets te onpersoonlijk. De bediening iets "te los" en met te weinig persoonlijkheid. Het eten was lekker, maar een echt wauw gevoel hadden we niet. Het is niet zo dat we teveel naar kookprogramma's hebben gekeken, maar vergeleken met eerdere ervaringen in soortgelijke zaken, misten we iets.

Sven

Reftergevoel

Nog nooit zo vlug buiten geweest, 1u40min van binnenkomen tot buitengaan! Het gevoel van gezellig te gaan eten was echt niet aanwezig. en dit in combinatie met de te felle verlichting gaf opzich echt een reftergevoel. Eten zelf. Hapje: lekker Voorgerecht: zeer lekker Hoofdgerecht: eentonig van smaak Dessert: echt zeer lekker!