Avis pour Oudenberghof

Réserver
6.9
Tim
Date du repas: 02/05/2017
Tim recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Zeer goeie en vriendelijke bediening, heel...

Zeer goeie en vriendelijke bediening, heel lekker eten, mooi uitzicht en heel mooi interieur. Prijs-kwaliteit zeker oké, leuk voor een dagje uit!

lutgarde v.
Date du repas: inconnu

vriendelijk personeel en het eten was uitsteken...

vriendelijk personeel en het eten was uitstekend voor herhaling vatbaar

Marie-Louise B.
Date du repas: inconnu

Het eten was prima, maar er ontbrak een zonnepa...

Het eten was prima, maar er ontbrak een zonneparasol en de opname en bedeling van drank en de bestelling van het eten was verkeerd. Maar nadien goed gemaakt.

chloe
chloe recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Altijd lekker, vers en veel

Altijd lekker, vers en veel. Mensen dat zeggen dat de frietjes hier niet lekker zijn gaan beter naar een resto waar ze diepvriesfrieten krijgen. Personeel steeds vriendelijk.

Katrien

Niet lekker

We namen een cote d alost. Medium gebakken. Het was koud, bleu gebakken. De bedienster , zeer vriendelijk, nam het terug mee naar de keuken om op te warmen. Andere persoon vroeg een biefstuk, ook bleu gebakken, ipv medium. Frietjes, kleine puntjes. Niet lekker. We vroegen de rekening en met te betalen hadden we gedaan. Ze zien ons niet meer terug.

Maarten

Niet kunnen

Ben hier eens gaan eten met collages. toen 's avonds iedereen naar huis was, verschenen plots de assenbakken op tafel. Ten ongenoegen van de niet -rokers. Er werd niks gevraagd men ging er vanuit dat niemand bezwaar had tegen een regel die al 10 jaar bestaat. Schandalig!

Dimitri
Dimitri recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Alles prima in orde, geen opmerkingen!

We gaan af en toe eens gaan eten.. Altijd al vriendelijk bediend geweest én lekker gegeten. Lekkere frietjes (niet uit zakken, worden ter plaatse geschild!), uitstekende mosselen én brochette... Parking ook meer dan groot genoeg!

Patrick

Pas fameux 😒

La qualité n'y est vraiment pas. De la nourriture de cantine pour gros mangeurs. Je n'y vais pas souvent, au plus une fois tous les 3-4 ans, mais cette fois, c'était la dernière. C'est de pire en pire !

koen

veel geld voor pover eten

Wij vonden het eten erg schraal terwijl je voor die prijs net iets extra mag verwachten. Frieten enkel voorgebakken, saus uit pakjes, geen enkel franje bij het aperitief. Speeltuin zijn nieuwe tuigen op een betonnen ondergrond. Restaurant staat aan een drukke baan. Wel goed om als fietser even te stoppen, maar een feest kan je hier niet geven. Wel vriendelijk personeel!

etertje

Regelmatig gaan wij hiet iets eten en telkens...

Regelmatig gaan wij hiet iets eten en telkens bevalt dit ons goed zeker de mosselen zijn hier goed ook de cote à los , de bediening verlopt hier vlot.

Moudens Stefaan
Avis du  25/07/2015

ik ben er gisteren weggelopen, chaos, alles was verkeerd; da's geen restaurant dan een fabriek, ze dienen iets op, na 2 minuten komen ze het weer van tafel halen, om op een andere tzfel te zetten, anderhalf uur wachten is er over