Avis pour Tampopo

9.0
Roos
Roos recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Cadre trendy

Niet twijfelen! Gewoon zelf ook ontdekken!

Eenvoudigweg lekker, supervriendelijk en een kaart met ook andere zaken dan de platgetreden Oosterse paden. Sfeervolle inrichting waar je meteen ook zelf tot rust komt.

Wiebke
Wiebke recommande ce restaurant pour: Couples, Cadre trendy

Een verborgen pareltje

Verborgen in Sint-Denijs-Westrem, ligt Tampopo. Wij probeerden dit restaurant omdat we het centrum van Gent niet wilden inrijden en vonden dit via Resto.be. Heel sober ingericht, maar wat een vriendelijke service. De gerechten zijn subliem en voor ons één van de betere Japanners die tot op vandaag geprobeerd hebben. Ruime porties en een uitgebreide keuze zorgen voor een lekker diner. Keuze tussen verschillende soorten sushi, maar ook andere Japanse klassiekers staan op de kaart. De porties zijn ruim voldoende en de service is vlot. Een echte aanrader!

×

Devenez membre de Resto.be

Plus de 385 000 personnes sont inscrites sur Resto.be !

Rejoignez notre communauté et profitez de nombreux avantages en tant que membre Resto.be :

Recevez des offres promotionnelles personnalisées
Gérez vos propres listes (wishlist, Favoris, J’ai visité, …), vos réservations en ligne, vos avis, vos informations personnelles
Accédez aux réservations en avant-première pour certains de nos événements incontournables tels que les RestoDays

Inscrivez-vous avec votre compte Facebook

Recommandé

Le moyen le plus facile de vous connecter à Resto.be

ou

Remplissez les informations ci-dessous