Maandag,dinsdag, woensdag en donderdag
Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook
Op 2 minuten van de Dampoort in Gent bevindt zich restaurant Polka, waar gasten in een huiselijke sfeer verwelkomd worden om te genieten van een traditionele keuken. Verse ingrediënten en wekelijks suggesties staan centraal in deze Pools – Vlaamse keuken waar traditionele Poolse dranken het plaatje afmaken.

De sfeer wordt bepaald door een galerij vol mooie schilderijen en live muziek. Op de aanwezige piano mogen gasten hun muzikale kunsten tonen en af en toe worden er ook concerten georganiseerd.

Op zonnige dagen kan u genieten van het gezellige binnenterras aan de achterzijde van de zaak.

De openingsdagen:
Vrijdag - Zaterdag en Zondag steeds vanaf 16u

jean louis
jean louis recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Une perle polonaise à Gand

Excellent petit restaurant belgo-polonais. La patronne polonaise aux fournaux éxécute une cuisine simple et de haut goût. Les prix sont plus que généreux. Excellentes bières polonaises dont ma favorite: la Lech de Poznań, également bon choix d'excellentes Vodkas polonaises. Atmosphère conviviale, petite terrasse sympa et service attentif par le patron toujours souriant (et multilingue !). Un regret cependant, la carte ne comporte pas des classiques polonais comme le Żurek (potage), les Gołąbki (choux farcis) et autre délicieuse invention polonaise: les Pierogi. On a (trop) vite fait le tour des quelques plats polonais de la carte, c'est la raison pour laquelle je n'accorde que 4 étoiles (quality). Mais cela reste une excellente adresse ! Jean-Louis

Fen
Fen recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Ontzettend vriendelijke bediening

Bij het binnen komen word je direct hartelijk ontvangen. Als Belg is het zeker een aanrader en de taal is geen enkel probleem. Je kan er kiezen uit de suggestie, of de kaart, waarna alles vers klaargemaakt word. De geuren van de keuken deed ons direct vermoeden dat het enorm lekker ging zijn, en dit was sterk bevestigd toen we onze maaltijd aangeboden kregen. Het restaurant zelf is open, maar met een warm interieur. Hier kom ik zeker eens terug om iets anders van de kaart te proberen!!!