Avis pour Cafe Rene

6.2
Jelle

Trendy eetcafé

Café René is een hip adres in het Gentse maar wat er op het bord komt blijft toch het belangrijkste. Zit het daar goed mee? Toch wel ja. De balletjes in tomatensaus zijn een smakelijk hapje en de zalm met krielaardappeltjes, groene asperges en mange-touts is perfect gebakken. Jammer genoeg drijft de vis wel in de sojasaus maar het eindoordeel is positief. Pluspunten ook voor de ober, die de hele avond voor een perfecte bediening zorgt. Voor een uitgebreide recensie zie http://gentfood.blogspot.be/

Tine

Genant! Een open keuken doe je beter enkel...

Genant! Een open keuken doe je beter enkel als je niks te verbergen hebt. Zo smerig als het daar lag toen wij er vorige week gingen, onbegrijpelijk dat deze zaak door de controle komt! Zeker geen aanrader en wat een arrogante eigenaar die ons toesnauwde dat dat onze zaak niet was toen we een opmerking maakten over het vuilnis op de grond in de keuken.

×
Logo

Haute gastronomy +150 restaurants Menus 3-services € 27 du 7 - 23 octobre

Avec un compte, vous pouvez déjà réserver pour les RestoDays à partir du 27 septembre.

Avantages de votre compte gratuit :

Restez par mail au courant des promotions dans les restaurants
Gérez vos favoris, avis, reservations et votre profil
Accédez aux réservations en avant-première pour certains de nos événements incontournables tels que les RestoDays.

Inscrivez-vous avec votre compte Facebook

Recommandé

Le moyen le plus facile de vous connecter à Resto.be

ou

Créez votre compte ici