La Provence

actualiser les infos du restaurant
Nieuwebosstraat 1 9000 GAND

Belge

Samedi midi, Dimanche, Lundi soir

Afficher le numéro de téléphone Email

Facilités RestoBookings Promotions, Réservations possibles en temps réel
Modes de paiement American Express, Diners Club, Master Card, Visa, Bancontact

Jos Ketels

vermijd drukke momenten

Lekker gegeten, prima prijs-kwaliteit verhouding maar personeelsbezetting is aan de krappe kant. Daardoor ervaarden wij op zaterdagavond een tekort aan persoonlijke aandacht en alerte bediening vanwege het gestresste (maar overigens wel vriendelijke) zaalpersoneel. Bijvoorbeeld lang moeten wachten vooraleer we de menukaart kregen, geen spontane vraag i.v.m. de drank bij het eten, lang moeten wachten op dessert. Bij de nogal snel afgerammelde suggesties van de dag kwam ook geen prijsinformatie, krijtbordje zou welkom zijn. Klant meer centraal stellen en dan komt het helemaal goed.

ann Vanacker

Eerlijke pure keuken

Gezellig getafeld en genoten van de chef zijn kookkunsten! Eerlijke,pure smaken, vlotte bediening,lekkere wijnen, rustig kader. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

stef van mol
Date du repas: inconnu

aangename verpozing in terrastuin met vlotte...

zeer gezellig , vlotte bediening , bij de pinken " garçon ". losse sfeer , met humor.... Suggesties aangenaam voorgesteld , met ziel ! daaruit dan ook gekozen. Lekker ! Allen wes vlees net ietsje verder dan " saignant " maar desalnietemin zeer lekker ! Wij komenterug !

Frederik Scherpereel
Date du repas: inconnu

Goed gegeten in een pretentieloze sfeer.

Originele keuken en een vriendelijke sfeer. Voor herhaling vatbaar.

Michelle Mertens

eerllijke keuken

Gezellig interieur, correcte bediening en lekker gerecht met goede spaanse witte wijn. Ik kom zeker terug