Avis pour Le Grand Bleu

125 personnes ont donné leur avis sur ce restaurant
Réservez votre restaurant en ligne et vous recevrez le lendemain de votre visite au restaurant une invitation pour donner et partagez votre avis
8.2
125 avis
date score
Jean PierreD'haenens
0 Favoris
2 Avis
Avis du  29/04/2017
Jean Pierre recommande ce restaurant pour:

4 volwassenen op 22/4/17, 's avonds. 4 x menu.

Wij komen af en toe in dit restaurant eten. We weten dat de kwaliteit hier altijd hoog aangeschreven staat. Zonder twijfel één van de betere restaurants, als je van vis en/of kreeft houdt. Ook deze keer was de kwaliteit top. Kreeft en vis uitstekend klaargemaakt. De dubbele verrassing kwam in 2 keer. Eerst was er de totale mislukking van de nagerechten. Een dame blanche die naam onwaardig, de chocolade heel ver te zoeken, speculoosijs ronduit mislukt en de moelleux veel te zoet. Tot daar de eerste verrassing. Pas toen we thuiskwamen zagen we dat er zonder verwittiging, in 't geniep, een verhoging van € 7 in de rekening was geslopen voor het kreeftenmenu. Ongehoord! Zoiets doe je niet. Toch zeker niet zonder te verwittigen. Zelfs na telefonisch contact was de enige reactie een flauwe "excuses voor het ongemak". We zoeken in 't vervolg wel een andere homard rouge op!

Jean PierreD'haenens
0 Favoris
2 Avis
Avis du  29/04/2017
Jean Pierre recommande ce restaurant pour:

4 volwassenen op 22/4/17, 's avonds. 4 x menu.

Wij komen af en toe in dit restaurant eten. We weten dat de kwaliteit hier altijd hoog aangeschreven staat. Zonder twijfel één van de betere restaurants, als je van vis en/of kreeft houdt. Ook deze keer was de kwaliteit top. Kreeft en vis uitstekend klaargemaakt. De dubbele verrassing kwam in 2 keer. Eerst was er de totale mislukking van de nagerechten. Een dame blanche die naam onwaardig, de chocolade heel ver te zoeken, speculoosijs ronduit mislukt en de moelleux veel te zoet. Tot daar de eerste verrassing. Pas toen we thuiskwamen zagen we dat er zonder verwittiging, in 't geniep, een verhoging van € 7 in de rekening was geslopen voor het kreeftenmenu. Ongehoord! Zoiets doe je niet. Toch zeker niet zonder te verwittigen. Zelfs na telefonisch contact was de enige reactie een flauwe "excuses voor het ongemak". We zoeken in 't vervolg wel een andere homard rouge op!

anniede neve
0 Favoris
1 Avis
Avis du  19/03/2017
annie recommande ce restaurant pour:

Vlotte bediening. lekker eten voor een goeie...

Vlotte bediening. lekker eten voor een goeie prijs. fles wijn aan schappelijke prijs.

HendrickDe Baerdemaecker
0 Favoris
2 Avis
Avis du  17/12/2016

Ondanks dat mijn reservatie bevestigd werd...

Ondanks dat mijn reservatie bevestigd werd kreeg ik een paar dagen later te horen dat er voor mijn aantal (2) geen plaats meer was. Wel kreeg ik nadien een herinnering dat ik een reservatie lopende had? Begrijpen wie kan! Indien de zaak volzet is zou dit ook beter op de wesite van Sodexo gemeld worden.

peter v.
0 Favoris
1 Avis
Avis du  17/12/2016

Was leuk, prijslijk, goede vriendelijke en...

Was leuk, prijslijk, goede vriendelijke en snelle bediening niettegenstaande er veel volk aanwezig was. Om zeker terug te gaan

placeholder
LiesbethMestdagh
1 Favoris
5 Avis
Avis du  17/12/2016

Echt lekker! Vlotte vriendelijke bediening!...

Echt lekker! Vlotte vriendelijke bediening!

date score