Avis pour La Brasserie

5.3
Frank

Teleurstellend

Gegeten eind april 2015. Gekozen op basis van goede recensies op dit soort sites. Geen uitgebreide kaart, maar vrijwel niets voorradig: geen eendeborst (4x op kaart in diverse soorten), geen spaghetti, geen wijn die op de kaart stond, geen escargots, met als absolute klapper: geen crêpes als dessert. Hoe moeilijk kan het zijn? Aan het tafeltje naast ons ook een nederlands gezin. De kinderen kregen daar frites met frikandellen aangeraden. Al veel meegemaakt, maar hier gaan we het nog jaren over hebben.

Nadine

Geen tralala maar lekkere, degelijke kost.

We zijn op een zaterdagavond hier komen eten tijdens ons verblijf in Landal Village de Lacs de l'eau d'heure. De menukaart stond in onze infobrochure van het park. We waren heel vroeg (17u30) omdat we een dochtertje van 17 maanden hebben dus was er nog niemand anders in het restaurant. Ik had de filet van eendeborst met een sausje op basis van een plaatselijk bier en mijn partner kipfilet met een dragonsausje. Dit werd geserveerd met frietjes en een beetje rauwkost. We hebben allebei heel lekker gegeten en de porties waren ruim voldoende. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader! Als we nog eens in de buurt zijn, komen we terug!