Lundi, Samedi midi ( elke dag gesloten van 15h tot 18h )
Afficher le numéro de téléphone Email

VRIENDELIJKE EN VLOTTE MANIER VAN BEDIENING

Het gaat hier om een "familiaal" type restaurant , waar iedereen zich thuis voelt !!

Etienne recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

johan

geen aanbeveling voor mensen met kinderen

personen met zijn kinderen niet welkom ..... ...

Gilbert

Voor een eerste keer was het best gezellig.

Via een uitnodiging van mijn zoon, mosseltjes gaan eten. Uitstekende kwaliteit, en best gezellige sfeer, vriendelijk, snel bediend. Voor herhaling vatbaar.

Renaud

Daling kwaliteit.

De laatste jaren is de service er op achteruit gegaan. De vriendelijkheid van de eigenaar laat te wensen over. De kwaliteit van de keuken is meestal. Interieur is voor vernieuwing vatbaar.

leen Guillaume
Avis du  16/08/2015

Volledig mee akkoord !

Erwin

Het is en blijft fantastisch!

Ik ben inmiddels al enkele tientallen keren gaan eten in Atlantis en heb nog nooit een minderwaardig gerecht gekregen. Of je nu gaat met je vrouw, familie, vrienden of nog anderen, het is en blijft een aan te raden plaats. Het interieur is wat verouderd en oogt niet echt gezellig, maar dat is snel vergeven als het eten wordt opgediend. Alles wat de chef uit zijn mouw schudt, zelfs de dagschotels, zijn allemaal heel lekker en perfect klaargemaakt. Ook de service is zeer aangenaam, een jonge ploeg die zeer hartelijk naar de klanten toe zijn. Misschien is het omdat we als vaste klanten gezien worden, maar steeds krijgen we ook van de kok en de eigenaar een "goeiendag" als hij ons ziet (ook als het niet in zijn zaak is trouwens!). Het enige minpuntje is dat een vrouw, ik denk de moeder van de kok, nogal graag lijkt te sluiten. Als we wat blijven keuvelen bij een overheerlijke limoncello laat zij haar frustratie soms blijken en dit stoort mateloos. De kok pakt het heel slim aan en stelt een laatste drankje op kosten van de zaak voor. Dan stoort het zeker niet om te vertrekken. Atlantis, bedankt voor de vele leuke en smakelijke herinneringen. Jullie zien ons zeker terug!

Johan

Degelijke bediening, gerechten van behoorlijke...

Degelijke bediening, gerechten van behoorlijke kwaliteit en gezellig interieur en buitenterras. Rustig gelegen in het dorpscentrum.