Avis pour Sint Pietershoeve

Réserver
8.7
Redgy
Redgy recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Goede keuken

We kozen voor het kreeftmenu aan de democratische prijs van 30€. Als voorgerecht op ijs gekoelde oesters die goed zilt waren en zacht in de mond. Dan een halve kreeft belle- vue op grootmoeders wijze maar een tikkeltje te zout. Het hoofdgerecht was een schot in de roos met de kreeft Sint Pietershoeve, een bom van smaken die zeker de roomsaus niet overheersten, een streling in de mond. Kortom een aanrader om dit restaurantje eens een bezoekje te brengen wij komen alvast zeker terug.

Jimmy

Zeer lekkere menu

Eerste keer geweest bij Francis Resto.be menu oesters en kreeft. Zeer lekker, vlotte vriendelijke bediening. Wij komen terug als we in de buurt zijn...

Fabienne
Fabienne recommande ce restaurant pour: Couples

supper lekkere mosselen

Eerste contact met dit restaurant: vriendelijke bediening en lekkere mosselen. Een aangename ervaring.

Alfred
Alfred recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants

Volledig naar wens

Heel lekker en presentatie heel goed

Gudrun
Gudrun recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

fantastisch - super positief op alle vlak

wij komen zeker en vaker terug naar Sint Pietershoeve. Een aanrader van formaat !

Inneke
Inneke recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants

Toch wat ontgoocheld in de kleine hoeveelheid ...

Wij hadden een Groupon, scampimenu. Misschien ook in het aanbod of ter plaatse vermelden dat de scampi's met brood geserveerd worden. Wij hadden met plezier ter plaatse bij betaald voor frietjes maar als je dit pas merkt als het eten op tafel komt, is het te laat om er nog bij te vragen ... Het was lekker maar nogal weinig. Wij kunnen ons niet van de indruk ontdoen dat dit meestal zo is met een Groupon. Als wij voor hetzelfde de volwaardige prijs zouden betalen, dan zouden wij het duur durven noemen!

Thijs
Thijs recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner

Lekker

Een lekkere maaltijd aan een mooie prijs !

Lucien
Lucien recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

Lekker rustig etentje

Zaterdag 14/03/15 zijn m'n vrouw en ik met een bon van Outspot het kreeftenmenu gaan proeven. Het interieur heeft iets van een bruin café met een gezellige open haard. De oesters en de kreeft waren uitermate lekker en dit alles met een vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

vogeleer

Lekkere brasseriekeuken

We zijn er een lekkere cote a l'os gaan eten. De sausen met het vlees waren huisgemaakt tot de mayonaise toe. Het enige minpuntje waren de diepgevroren frieten. Het ontvangst was zeer vriendelijk. Een aanrader is ook een 'malheur' bier proeven (world's best beer award 2013). Met mooi weer is er een leuk terras met zicht op de vaart. Je kan er ook vandaar een mooie wandeling maken in het pitoreske Damme. Gratis parking vlakbij.

Mike

Top