Avis pour Restaurant Jane's Wine And Dine

7.9
Chantal

Jane zoals ze is

wij hebben een héél plezante avond gehad.

prisca

lekker eten maar te veel en te duur

Wij gingen voor de caraibische kaart : een aantal gerechten waren niet voorhanden de prijzen liggen hoog en de porties zijn extra groot ( één gerecht bestellen is voldoende) dure wijnkaart leuk : overschot eten werd meegegeven

emanuel

't was zeker de moeite

Het eten was héél lekker maar ik twijfel er wel aan of dit "gastronomisch" is? Ik denk dat zowel het voorgerecht (scampi's) als het hoofdgerecht (biefstuk) klaar gemaakt werden in de wok met (denk ik) 2x dezelfde saus (oestersaus?). Pas op, de smaak was écht lekker hoor, maar ik dacht dat gastronomisch iets fijner was van bereiding.

Carine

super lekker gegeten!

heel lekker gegeten,maar de dranken zijn best aan de hoge kant!

Ties

Lekker gezellig maar hectisch

Lekkere keuken, vooral hoofdgerechten zijn aan te raden. Het was soms wat hectisch, maar gezellig hectisch. Ook goed om op een warme zomeravond op het terras te vertoeven.

Didier

Aangename sfeer

heel lekker eten

Brenda

EEN LEUKE AVOND

Een gezellige avond ongedwongen sfeer,

Johan

Schitterende ervaring

Zeer lekker gegeten. Met scampis en een steak eet je niet speciaals, maar de manier waarop dit klaar gemaakt werd, in de open keuken, is ronduit zéér smaakvol. Jamaicaanse keuken. Iedereen die graag gewoon op restaurant de dagdagelijkse dingen eet, eet zeker met zeer veel plezier deze bereidingen met hun Jamaicaans accent. Het is geen revolutie, maar een zeer hartelijk gegeven. En Jane, de Jamaicaanse uitbaatster, maakt van het geheel een héél hartelijke beleving.

Natalie

Waanzinnige prijzen voor wat je krijgt!

Bij Jane's eet je exotisch in een soort eetkamer van een privé-woning. Potentieel gezellig en lekker, ware het niet dat je eet in een waas van sigarettenrook en de geur van hete olie, uit de keuken die duidelijk een ventilatieprobleem heeft. Onze wokgerechten van respectievelijk 21,50 € en 28,50 € (!!) waren vakkundig vermoord door een ENORME dosis zout. Exit bijna volle borden en een lege maag als gevolg. Gelukkig was de wijnkeuze correct. Mits een halvering van de dosis zout kan dit restaurant ermee door. Maar dan moet Jane's eerst inzien dat alles een juiste prijs heeft (eenzelfde wok kost bij een Thai 13 €) - dit is géén gastronomisch adres! Zelden zo slechte prijs-kwaliteit gezien.

HENRI

Prijs/kwaliteit goed verdedigbaar. Om terug...

Prijs/kwaliteit goed verdedigbaar. Om terug te komen.