Avis pour Brasserie Horta

Réserver
7.8
Evelien

Onvriendelijk personeel

Het personeel is absoluut niet vriendelijk - wel vrij snel, ook voor grote groepen. Het eten is zeker niet van hoge kwaliteit maar wel voldoende. Zeker niet geschikt voor een gezellig etentje onder vrienden, daar is het te druk en te open voor: je kan geen gewone gesprekken voeren.

Christophe

Leuk kader, slechte service

De setting in het stripmuseum heeft zeker zijn charme. De service liet echter de wensen over. Onvriendelijk personeel dat dit duidelijk niet met de volle goesting deed. Aan een tafel van 5 2 grote flessen water bestellen en slechts 2 glazen krijgen en daarna bijna moeten smeken om er nog extra te krijgen... Dat is niet het idee dat ik heb van goede service (daarenboven zat de dienster nog met haar vingers in de glazen ook...) Niet voor herhaling vatbaar. En oh ja, het eten zelf? Gewoontjes...

Chris

Zeer teleurgesteld deze keer !

Ik ben hier vroeger reeds een paar keer gaan eten, steeds tevreden. Ditmaal echter totaal niet! De ober kwam opdraven met 2 gerechten die we niet besteld hadden. Mijn collega deed niet moeilijk en aanvaardde het andere gerecht. Ik stond er echter op om de Vlaamse stoverij te krijgen. Die kwam dan snel, te snel, want die was gewoon ijskoud. Onvoorstelbaar !

roland

veel te lang wachten - geen personeel genoeg

om 12u05' toegekomen en we hadden gereserveerd. direct hebben we een dagmenu besteld en maar goed ook want om 12u20'was dat al uitgeput. na de soep een half uur moeten wachten op de hoofdschotel en na de hoofdschotel ook een half uur moeten wachten op het dessert. zo hebben we 1u40' nodig gehad om te eten en hebben daardoor voor een werklunch veel te veel tijd verloren. moet kunnen op max. 50'

Marie

matig

Had er meer van verwacht. Het eten had warm aan buitenkant maar binnenin niet echt warm genoeg. Het kader is heel mooi maar nogal druk op de middag en veel lawaai. De bediening was vriendelijk en correct.

Yves

Bof

Bien pour passer un bon moment entre amis mais pas dans le but de faire de la gastronomie. Ne le recommanderait pas.

DIRK
Avis du: 02/12/2017
DIRK recommande ce restaurant pour: Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Simple mais bon!...

Simple mais bon!

Jacques
Avis du: 29/07/2017
Jacques recommande ce restaurant pour: Groupes, Enfants

Plats quelconques et sans saveur. Frites déceva...

Plats quelconques et sans saveur. Frites décevantes et grasses.

Hendrik

ontgoocheld over bediening

Het was enige tijd geleden dat ik hier nog geweest was. Vroeger altijd heel tevreden over keuken en bediening. Het eten was correct. De bediening daarentegen was ondermaats. De kennis van het Nederlands was onbestaande. Ik vraag nog een bijkomend drankje, mijn tafelgenoot wiens glas ook leeg was wordt genegeerd. Samengevat, voor het eten en het kader wil ik nog wel eens terug gaan maar niet voor de bediening die totaal ondermaats was.

deception

Tout heureux d'essayer enfin cette table dans un lieu magnifique je m'y suis rendu ouvert et disponible. Le lieu est sans pareil, le personnel charmant et tout à fait avenant. La carte elle est attrayante mais réclame une ouverture du portefeuille qui laisse espérer une assiette un tant soit peu cuisinée. Je me suis laissé tenté par une blanquette de veau qui annonçait légumes et crème et la personne qui partageait ma table par un spaghetti bolognese. Il fut content, moi pas du tout. Je n'ai trouvé comme légumes qu'une seule rondelle de carotte et un seul éclat de céleri. D'après la couleur de la gélatine hyper salée qui noyait l'ensemble de la préparation je doute que la crème ait eu droit de cité, la viande était on ne peut plus insipide. Seul William Saurin s'y serait retrouvé. Les croquettes qui accompagnaient doivent à elles seules justifier les 16 euros que j'ai dû débourser. Plus jamais !