Belge
€€€
Afficher le numéro de téléphone Email

Ivan
Ivan recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Net zoals vorige keer bevestiging gekregen...

Net zoals vorige keer bevestiging gekregen : klein maar fijn !

Peter

ongedwongen culinair genieten

Sfeervol restaurant, klein en intiem. Aangename gastvrouw. Beperkte kaart maar zo goed in balans dat er voor ieder wat bijzit. Chefkok Kurt Van Daele maakt zijn reputatie waar.

Jo

Resto Days - Kurt's Pan

Klein maar leuk restaurant. Goede ontvangst met lekker eten. Keuzemogelijkheid bij elk gerecht. Vlotte bediening. Een aanrader.

Ivan

KLEIN MAAR FIJN

N.a.v. Resto Days de gelegenheid om dergelijke restaurants te leren kennen omdat de prijzen iets minder zwaar doorwegen. Prijs-kwaliteit ook buiten deze periode best te doen! Aangenaam en gezellig kader voor max.20 personen, geen druk gedoe, uitstekende gastvrouw, prima diner met suggestie van stoofpotje everzwijn dat door ons gezelschap zeer op prijs werd gesteld. Het visgerecht moest echter ook niet onderdoen! Geslaagde avond ondanks concurrentie Rode Duivels op TV. Terugkeren is de boodschap !

Willy

Leuke ontdekking

Ondanks de drukte (op 1 tafeltje na was restaurant volledig bezet) was onthaal,service en timing zeer goed. In kader van restodays was er er keuze bij voor- en hoofdgerecht en dessert. Dit is zeker een pluspunt!Prijs/kwaliteit is hier zeker in balans.Leuk en gezellig restaurant(je) voor even bij te praten onder vrienden.

Isolde

Uitstekend

Een aanrader. Reeds twee maal geweest met restodays en steeds voortreffelijk gegeten. We gaan zeker terug!

Fanny

Gezellig huisje

Supervriendelijke ontvangst, een vlotte bediening en correcte pris voor een lekker dineetje

jan

kurt's pan kan er wat van

gezellige avond in gezellig klein restaurantje zonder al te veel capsones!

Jacques

De moeite waard

Het was de eerste kennismaking met het restaurant.Beperkte ruimte(max 20 pl)maar gezellig,discrete muziek,aangename ontvangst,vlotte bediening. Het eten was goed gebalanceerd qua smaken en hoeveelheid.Uitstekende wijnen(de all-in prijs is helemaal niet duur).Zeer aangename gastvrouw die zorgt voor een soepele bediening met perfecte toelichting van het menu. Lekker brood-voldoende wijn. Kortom:het was de moeite waard als ontdekking en culinaire ervaring. Wij komen tevreden terug!!

Petra

Ik kom graag terug

HET IS ER KLEIN , HET ETEN WAS LEKKER , FIJN MET AANGEPASTE WIJNEN , AF .WAT IK PERSOONLIJK JAMMER VIND IS DAT ER MAAR 1 RAAM LAAG GENOEG ZIT OM ER DOOR TEKIJKEN ,ANDERS KIJK JE OP DE MUUR DAT VIND IK JAMMER . GELUKKIG ZAT IK AAN DAT RAAM DIE WAT LAGER IS