Avis pour De Zevende Hemel

203 personnes ont donné leur avis sur ce restaurant
Réservez votre restaurant en ligne et vous recevrez le lendemain de votre visite au restaurant une invitation pour donner et partagez votre avis
Réserver
8.6
203 avis
date score
Luc
Avis du: inconnu

Zevende hemel, zoals u hieronder ziet reservee...

Zevende hemel, zoals u hieronder ziet reserveerden we op 12/8 voor 2 personen bij jullie vandaag 31/8 om 12u30. Gisteren kregen we bovendien een email van jullie om ons er aan te herinneren dat zeker niet te vergeten. De tafel zou wel eens leeg kunnen komen te staan door onze vergetelheid met economisch verlies voor jullie, begrijpelijk. Onze ervaring vandaag bij jullie was onbeschrijflijk. Eerlijk, nog nooit mee gemaakt! Om zeker niet te laat te zijn waren we alvast een uurtje voordien op verkenning geweest. Rond 11u30 (jullie openingsuur volgens vivabox) waren we daar, er werd een levering frisdrank binnen gebracht. De tafels op het terras waren wel nog niet gedekt. Goed, wat geduld, een uurtje wandelen in de omgeving, om 12u 30 terug aan de voordeur. Gesloten, geen bericht aan de deur, aangebeld, geen reactie. Moet een mens dan nog telefonisch kosten doen om te weten te komen dat jullie er eventjes tussen uit waren en vrijdag namiddag terug beschikbaar! Terwijl we een bevestigende reservatie in onze mailbox hebben. Echt nooit meegemaakt in een restaurant, proficiat! We komen speciaal voor jullie naar Brugge met de trein (kosten) en moeten dan ook nog telefoneren (kosten) om dan elders te moeten betalen om te eten (kosten) want we hadden een vivaboxbon voor jullie. Benieuwd wat u hier op te zeggen hebt. Wij verwachten compensatie. Cappelleman-Seyler.

Kristof
Avis du: 25/10/2019
Kristof recommande ce restaurant pour: Couples

Vivabox-bon: we hadden de indruk dat de hoeveel...

Vivabox-bon: we hadden de indruk dat de hoeveelheid van 1 gerecht verdeeld werd over 2 borden.

Stefaan
Avis du: 22/06/2019

Het resstaurant was gesloten...

Het resstaurant was gesloten

Nico
Avis du: 18/05/2017

Wegens 'problemen' in dekeuken is afspraak...

Wegens 'problemen' in dekeuken is afspraak door restaurant zelf geannuleerd

maureen
Avis du: 16/02/2019
maureen recommande ce restaurant pour: Groupes, Business lunch/dîner

Ik was in het bezit van een bon, aangekocht...

Ik was in het bezit van een bon, aangekocht voor een waarde van 50 eur. uiteindelijk bleek die alleen geldig voor 2 hoofdmaaltijden van 18 eur (op de kaart). Wat een bedrog! Van een heel vriendelijke dame in sommige kommentaren is niet echt sprake! Een flop voor mij, hier ga ik nooit meer heen

Daniel H.
Cet avis a été écrit suite à une réservation pour la promotion: Vivabox
Avis du: 11/08/2017
Daniel H. recommande ce restaurant pour: Rapport qualité/prix

Prijs/kwaliteit ok....

Prijs/kwaliteit ok.

Camiel
Cet avis a été écrit suite à une réservation pour la promotion: Vivabox
Avis du: 01/07/2017
Camiel recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

het was een vivaboxbon dus gratis gaan eten...

het was een vivaboxbon dus gratis gaan eten is altijd goed

Marc D.
Avis du: 25/03/2019
Marc D. recommande ce restaurant pour: Couples, Cadre trendy

goede ontvangst vlotte bediening...

goede ontvangst vlotte bediening

Rudy V.
Avis du: 16/08/2018
Rudy V. recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

De ontvangst is steeds hartelijk . De uitbaatst...

De ontvangst is steeds hartelijk . De uitbaatster is vriendelijk en lieftallig

Jacques P.
Avis du: 06/08/2018
Jacques P. recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

Hoofdgerecht zalm met bearnaise was onermaats....

Hoofdgerecht zalm met bearnaise was onermaats. De zalm was veel te droog . Bedenking beter een moot zalm maar lekker gebakken dan 2 uitgedroogde porties.

date score