Heures d'ouverture
Maintenant fermé Heures d'ouverture
Afficher le numéro de téléphone Email
The Hobbit is vast wel het bekendste grill restaurant in Brugge, sinds jaar en dag gevestigd in het historische stadscentrum.

​​

Gehuisvest in een voor het historische Brugge typische handelswoning, biedt The Hobbit een gezellige sfeer waar zowel de Bruggelingen als toeristen graag vertoeven. U wordt er verwelkomt door een team van enthousiaste medewerkers die er het roer overgenomen hebben sinds december 2019.

Het interieur kreeg een grondige opfrisbeurt met respect voor de originele sfeer en stijl die de Hobbit al altijd gekarakteriseerd hebben. Op het menu staan ribbetjes en andere grill gerechten centraal maar er is eveneens een aanbod pasta's en salades.

We bieden onze gasten een ruim aanbod aan Belgische kwaliteitsbieren en ook een selectie eerlijke wijnen.

Kom ons bezoeken en geniet van onze ambachtelijk bereide gerechten samen met een goed glas, in een gezellige sfeer. Dit alles voor een betaalbare prijs.

Het Hobbit team ziet er naar uit om u te verwelkomen.

Mia
Avis du: 28/06/2021
Mia recommande ce restaurant pour: Groupes, Rapport qualité/prix

Vriendelijke bediening maar gratis aperitief...

Vriendelijke bediening maar gratis aperitief was aangerekend ( ik ga terug om mijn 16€ )

Marie-Luise
Avis du: 22/07/2020
Marie-Luise recommande ce restaurant pour: Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Preis/Leistung sehr gut. Super netter Service....

Preis/Leistung sehr gut. Super netter Service. Haben uns dort sehr wohl gefühlt.