Avis pour De Metinas

Réserver
8.5
Carlo

aangename brasserie

ik was vrij verrast over de sfeer en de presentatie van de gerechten.De service was picobello een aanrader.

Lien

Beoordeling Metinas

Eten gewoon lekker, trage service (2X gevraagd naar dessertkaart, 2x gevraagd naar rekening, Zeker kwartier gewacht op iemand die het geld kwam ophalen)

Nicole

We gaan zeker terug.

Gezellig teras. Veilig voor kinderen. Goeie service en mooi ogende schotels. Enkel de fritjes waren een klein minpuntje.

Marie

goed,maar?????

We kregen 4 prachtige schotels opgediend,het was heel lekker maar de bediening liep wat mank.Hiermee bedoel ik dat de dienster meer dan eens met een bestelling buiten kwam en zij niet wist aan welke tafel ze het juist moest neerzetten.Vriendelijkheid,daar mogen ze ook wat op trainen,het is niet omdat het druk is dat we tegen de klant niet mogen vriendelijk zijn,daar moet de "bazin"en het personeel nog wat op trainen.

Magda

8,5

Mandatory fields

Theo

Sterk aan te bevelen !!

Recente aanwinst op de Markt in Asse. Jonge mensen die enthousiast en met kennis van zaken koken en bedienen, samen met hun team. Vriendelijk onthaal, correcte bediening door gemotiveerd personeel, discreet en de klant is er koning ! Chef Fré bereidt uitstekende gerechten met verse producten. Ruime keuze: voor elk wat wils !

katleen

een ontmoetingsplaats met familie of vrienden...

Een fijn restaurant met een dikke pluim voor de chef en zijn team. Een uitgelezen kaart met super lekkere en verse suggesties Een minpuntje zou zijn dat het restaurant iets te overladen vol zit zodat je je soms wat in bochten moet wringen om tussen de tafels heen te komen. Een aanrader in de omgeving!

Ellen

De moeite

Het eten kwam echt in grote porties. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

conny

MMM lekker !!!

Er vaak gaan eten en altijd tiptop in orde. Tof madammeke die de gerechtjes opneemt.En de service mag er zeker zijn.Een dikke duim voor hun gerechten,steeds met de nodige zorg en klasse klaargemaakt!!

Roland

De Metinas een aanrader

iedereen was tevreden, goede verse keuken, zijn prijs waard en in een gezellige rustieke omgeving De jonge uitbaters en de obers doen het goed