Avis pour De Metinas

Réserver
8.4
Jennifer
Jennifer recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Gezellig etentje

Lekker eten, grote porties en aangename sfeer. Een echte aanrader!

Linda
Linda recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Gastronomie, Rapport qualité/prix

restaurant zeker aan te bevelen

zeer vriendelijke bediening, zonnig buitenterras, goed voor aperitief. zeer lekkere menu. mooi opgediend in een gezellig kader, absoluut niks op te merken, zeker voor herhaling vatbaar.

conny
conny recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Salade

Salade met krab viel wat tegen.Het was geen volwaardige salade.Alles was verwerkt met stukjes van tomaat,bladje sla,komkommer,tot een kommetje. Leek net een krabsalade dat je besteld bij de slager. De sabayon met amaretto en speculaasijs....mmm om je vingertjes af te likken !!!

Annemie
Annemie recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

Super..goede service..lekker en vooral aangenam...

Super..goede service..lekker en vooral aangename uitbaters en personeel..toppertje

Martine
Martine recommande ce restaurant pour: Couples

toprestaurantje

Dit was een heel prettige ervaring, heel lekker eten, gezellig kader, enz.. Alles tiptop! Voor herhaling vatbaar.

Martine
Martine recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

UItgebeide kaart, smaakvol, vriendelijk, we...

Mooi kader, vriendelijke en correcte bediening, lekker gegeten, heel jammer dat groentjes ontbraken zowel bij de kabeljauw met kreeftenpuree en garnalen als bij de dagschotel : tongrolletjes met puree.

Michelle

Een echte aanrader!

Gezellig restaurant, zeer vriendelijke en vlotte bediening. Eten is super en mooi gepresenteerd. Wij komen zeker terug!

Jennifer

Vriendelijke en vlotte bediening Mijn echtgeno...

Vriendelijke en vlotte bediening Mijn echtgenoot vond jullie rundcarpaccio verrukkelijk! Ik heb het toastje met romige champignons genomen en het was ook zeer lekker. Als hoofdgerecht linguini met scampi diabolique genomen en dit was ook zeer lekker en mooi gepresenteerd. Dit was onze eerste keer en we gaan zeker nog eens terugkomen !

conny

Lekker gevarieerde menukaart+suggesties

Doe zo verder zowel de bediening als in de keuken . Lekker eten en verzorgde borden,zeker het aperitiefhapje is steeds super. Vlotte en vriendelijke personeel.