Tineke
Tineke recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes

T was weer lekker!

Zoals zo vaak hier de maandmenu gekozen: heerlijke asperge-gerechten deze keer!! Wij komen zeker nog terug...

Rita
Rita recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

zoals altijd lekker en gezellig tafelen...

zoals altijd lekker en gezellig tafelen

Zino
Zino recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Gisteren de marktmenu gaan eten.Eerts een heerl...

Gisteren de marktmenu gaan eten.Eerts een heerlijk goedgevulde tomatengroentesoep, rijkelijk aangevuld met soepballekes en soepvlees.Daarna de mosselen gegeten,keuze uit kleine of grote portie,met frietjes of brood.Het heeft ons heerlijk gesmaakt en als afsluiter een mooi gepresenteerde capuchino.Zeker niet minder van kwaliteit (ondanks)je misschien denkt, de naam van marktmenu !!! Hoef je het zeker niet te laten om een van hun marktmenu's te nemen.Wel tijdig reserveren plaatsen zijn snel ingenomen.

Ann
Ann recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

voor een gezellige avond....

ik kan in alle eerlijkheid niets negatiefs aanmerken! bediening is geweldig, eten overheerlijk, kortom: voor een gezellig avondje uit moet je bij Anders dan anders zijn!!

Geena
Geena recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Zoals vorige keer een super lekker super lekker...

Zoals vorige keer een super lekker super lekker eten, fantastische bediening, zeer leuke sfeer. Alles om een geslaagde avond te hebben en om zeker nog eens over te doen.ik

liliane
liliane recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

verjaaardagsdinertje voor mijn echtgenoot

sùùper lèkker eten èn sùùper vriendelijk onthaal!!! een aanrader voor een ieder die van gezelligheid en lekker eten houdt!!! wij gaan zéér zeker nog terug en misschien 1s als het mooi weer is want ik zou graag eens een keertje van hun gezellige uitziende terras/tuintje willen genieten!!! maw: T O P!!! :}

Marcel
Marcel recommande ce restaurant pour: Couples, Cadre trendy, Gastronomie

lekker genieten

Lekker gegeten. De bakharing smaakte naar meer (trouwens origineel en gedurfd). Toffe gastheren met een correcte maar geen stijve bediening. Minpuntje was wel het dessert; dit was iets pover. Desondanks een aanrader.

Simonne
Simonne recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

super

Geen woorden voor. Gezellige sfeer, fantastische bediening, heerlijk eten, netjes, letterlijk aangenaam verrast. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Danielle
Danielle recommande ce restaurant pour: Couples

Het was genieten!

We hebben lekker gegeten. De bediening was vriendelijk. De bistro was smaakvol ingericht, klein en toch gezellig. We zijn met een voldaan gevoel naar huis gegaan. We komen zeker terug.

K
K recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Goede ervaring

We zijn hier gaan eten tijdens restodays en waren aangenaam verrast. De service en de kwaliteit van het eten waren perfect. Het hoofdgerecht mocht misschien iets meer zijn voor ons. We overwegen zeker om terug te gaan.