Avis pour 't Pleintje

9.2
chris
chris recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

nooit slecht is altijd goed

We doen geregeld de trip (20km) naar Lillo .meestal voor een Duvel of een Koffie . Maar ook voor de rust en de kalmte ,al is dat door de Pokemon gekte wel even afwachten hoe het uitvalt . Wij eten hier graag en dikwijls . Rudy ,de patron, aan de vuren en een familiale bediening . Paling in't groen ,Vispannetje ! Gamba's, soep niet uit 't pakske , sliptongetjes , mosselen . Enkele malen in het jaar speciale v.b. schaaldierenavond,of wildmenu;Valentijns of Moederdag menu ; Prijsjes vallen niet uit de toon en de wijnen meestal Zuid Afrikaanse maar ook anderen zijn lekker en betaalbaar Terras bij mooi weer ook als restaurantuitbreiding dan . Wel reserveren ! Langs de Scheldelaan is de trip iets langer maar ,zeker in het Week-end rustiger rijden . Doen!

Nicole Nijs
Avis du  09/08/2016

Bedankt voor deze leuke beoordeling. Tot binnenkort en hopelijk is dan de Pokemongekte wel wat geluwd.

Leentje
Leentje recommande ce restaurant pour: Groupes, Rapport qualité/prix

Reuze meegevallen

De kleinzoon vroeg zich af waar Bompa het ging zoeken om het etentje voor zijn 78 ste verjaardag te geven! Lilo :gietende sneeuwregen hel donker dat was het zaterdag 16 januari MAAR toen scheen het licht van HETPLEiNTJE'.....gezellige warmte en sfeer Vlotte bediening en rijke keuze aan eten als je weet dat dit hun laatste dag was voor hun vakantie Aanraders: de twijfelaar de scampi's in room en looksaus zeer lekkere gebakken paling, Huiswijn OK Een aanrader maar zeker reserveren want ze hebben veel vaste klanten!! Leentje Bastiaenssen-Vereeckes

Dirk

Altijd lekker

In de aangename omgeving van Lillo, blijft dit altijd een restaurant waar je ongedwongen kan genieten van lekker eten, een goede bediening aan een correcte prijs. Vissoep, gebakken kabeljauw met asperges... Allemaal top. Een Sancerre kost er wel meer dan € 30 maar hij was wel ook heel goed.

Eddy Feat

Zeer aangename ontdekking, zeer vriendelijke...

Sinds enkele jaren kom ik naar Lillo om de zeer lekkere vissoep en het even lekkere vispannetje te eten ! De sfeer en de ligging zijn zeer rustgevend en de bediening is meer dan goed!! Vriendelijke mensen en de prijsvergelijking met andere restaurants moet " Het Pleintje " zeker niet onderdoen ! Voor de éérste keer hebben we daar nu ook een overnachting geboekt en ik moet eerlijk zeggen, het was af! Mooie kamer met de nodige comfort,geen hinder van het lawaai van buitenaf en het ontbijt is zeer verzorgd en ruim in keuze. De bediening wordt dan ook door de vriendelijke uitbaatster zelf verzorgd. Al bij al, een topper en even weg in een vervlogen tijd waar alles anders was in één van de laatste parels van de Polder. Ik zal dan ook niet aarzelen om kennissen, vrienden en familie mee uit te nodigen in Lillo om een geslaagde avond te mogen beleven. Veel dank aan het personeel en de uitbaaters en zeker tot ziens. A.Eddy uit Ekeren ( Antwerpen )