Bon 7.1 Score basé sur 7 avis

Luithagen 4 2030 ANVERS

Internationale Asiatique Grillades

Ouvert 7/7

Afficher le numéro de téléphone Email Site web

Met een nieuw en innovatief concept verrijken wij Antwerpen: Een unieke all-in cuisine. Het is simpel, u betaalt bij ons enkel voor de verblijfsduur van uw arrangement. Hierbij kunt u dan onbeperkt genieten van onze internationale gerechten en non-alcoholische dranken.
We ijveren ernaar onze gasten een onvergetelijke ervaring geven waarbij er kan genoten worden van een waanzinnige à volonte wereldkeuken. Deze reikt van Italiaanse keuken tot Franse patisserie tot een roterend sushi-eiland, elk met een eigen representerende chef.
Verder op het menu staan nog: dagverse soepen, oesters, heerlijke tapas, traditionele wokgerechtjes, gegrilde satés, Thaise specialiteiten, enz. Om de kwalititeit van onze cuisine te waarborgen gebruiken onze chefs uiters verse producten en streven ze naar perfectie bij elk gerecht. In combinatie met een gezellig en sfeervol interieur is dit een belevenis waarbij je zeker aanwezig wil zijn.

Om al onze gerechten te ontdekken, kom zeker een bezoekje brengen!

Facilités Menus enfants, Parking, Salle climatisée, Accès aux moins valides, Terrasse, Jardin Cadre Villa
Modes de paiement Sodexo Lunch Pass®, American Express, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

7 personnes ont donné un avis sur le restaurant HECHI WORLD KITCHEN

Ce restaurant est recommandé pour :

• Groupes 100%
  • Enfants 75%
  • Rapport qualité/prix 50%
Wendy Handig
Avis du  28/08/2016

ontgoochelend

eten was niet altijd warm , we kwamen voor een jarige te vieren een vuurwerkje was 7euro vroeger was dit gratis , we deden het een paar dagen op voorhand omdat er mensen die woensdag niet konden , normaal kreeg de jarige dan een bon 12,50 voor een andere keer dit ging toen niet omdat het niet op de dag zelf was , je kon geen aperitief eerst drinken want dan ging u tijd al in ,veel van het personeel ging zelf eten , nee het was deze keer echt een teleurstelling , spijtig maar denk niet of we er nog naar toe gaan mvg p

Vallie Dallie
Vallie recommande ce restaurant pour:
Avis du  05/01/2016

Eerste en laatste keer

Wij hadden er best meer van verwacht, bij de gerechten zetten ze er niet altijd bij wat het is, wc's waren enorm smerig, en een paar mensen van het personeel waren vrij boertig ! Ons zien ze niet meer terug

irma irma tielemans
irma recommande ce restaurant pour:
Avis du  02/01/2016

met oudjaar naar hechi

Zijn voor 2de maai met oudjaat naar hier geweest . wat me opviel is dat er veel te veel volk aanwezig is voor het gezellig te maken geen plaats om tussen de tafels naar je plaats te kunne echt ni te doen heel ongezellig we zaten precies in een kazerne Dansvloer daardoor veel te klein voor massa volk je merkt hier dat het enkel gaat om zoveel mogelijk personen te zetten als men durfde zette men ze zelf in t wc ha ha Watt het eten betreft wel allemaal heel lekker en super veel keuze daar is niks op aan te merken DJ dit jaar minder dan vorig jaar als er wat ambiance was plots totaal andere gere men moet de rustige muziek bij het eten spelen en opbouwen naar het hoogtepunt altellen naar het nieuwe jaar Maar dit was niet het geval . mijn besluit: Vraag 10 euro meer en zorg dat er minder volk op elkaar zit dat het nog gezellig blijft Dansvloer groter en voor oudjaar uitdelen van slinger of hoedjes waren ze wel in orde voor de brandveiligheid met deze massa ???????? al bij al eten super!!!!! oudjaar waarschijnlijk volgend jaar ergens ander door de massa onveilig gevoel maar voor feestje komen we zeker nog wel terug

Birgitte Cleemput
Birgitte recommande ce restaurant pour:
Avis du  29/09/2015

superlekker

Je hebt een enorme keuze aan superlekkere gerechten, alleen vind ik dat er net iets te veel tafels staan.

Suzanne De Graef
Suzanne recommande ce restaurant pour:
Avis du  02/04/2015

Leuke feestjes

Dit is nu eens een goede locatie om met vrienden en/of familie iets te vieren. Je betaald een vooraf gekend bedrag dus je komt niet voor verrassingen te staan. Als je daar gaat eten en je vind niks naar je zin dan weet ik het niet meer. Van oesters, kreukels, curryworstjes, dim-sum, rosbief, pizza tot en met kip aan't spit. Voor elk wat wils dus zo ook het dessertenbuffet. Het is geen plaats voor een date of een tete à tete daarvoor is het te rumoerig maar om met kinderen te gaan eten uitstekend. Er is trouwens een toffe speelkamer. Moet je doen.....

Daniella Everaerts

Allen daar naartoe! Een droom voor wie graag...

Wereldkeuken: van oesters en krabbenpoten, vers gemaakte sushi op lopende band, idem voor gefrituurde hapjes, Italiaanse-, oosterse-, Belgische keuken, grill, en vooral de desserts.... Daar komt geen einde aan! Alles is zoooo vers! Het is open sinds juni dit jaar. Ik ben er al drie maal geweest en de gerechten waren elke keer anders. Dat vind ik ook geweldig. Dit is echt een aanrader!

Daniella Everaerts

Nooit gezien! Zo n groot assortiment zeer verse...

Dit is een aanrader!... Nieuw concept, mooie gezellige inrichting,