Avis pour Restaurant Primo Pasta & Vini

8.4
Judith H.
Avis du  01/03/2017
Judith H. recommande ce restaurant pour:

Johan V.
Avis du  29/11/2016

Karl D.
Avis du  21/11/2016

Gezellige trendy zaak, met bediening, zoals...

Gezellige trendy zaak, met bediening, zoals ik het graag heb. Lekker eten, maar de wijnen konden beter.

Rosette G.
Avis du  16/11/2016
Rosette G. recommande ce restaurant pour:

GeertVan den Hende
Avis du  28/03/2016
Geert recommande ce restaurant pour:

Helemaal goed

Voortreffelijke keuken, vlotte bediening, ruime keuze op de kaart en nog een aantal dagsuggesties er bovenop. Setting is ook prima, en we krijgen op einde (op Paasdag) er een aantal chocoladen eitjes bovenop wat ons etentje helemaal af maakte. Op de koop toe viel de prijs mee. We kwamen speciaal van Gent voor dit etentje wat bepaalde huisgenoten nogal 'silly' vonden, maar achteraf zwegen ze en namen ze er de terugrit van een uurtje er gerust bij :-).

DeniseHagenaars
Avis du  06/12/2015
Denise recommande ce restaurant pour:

Primo altijd Prima

We komen regelmatig bij Primo en zijn er altijd van gecharmeerd! Super lekker en gezellig zitten. Zeker de moeite waard om daar eens heen te gaan! we zijn nu 2 weken geleden geweest en we hadden helaas wel last van de riool/toilet lucht. Nu zaten we er ook precies recht voor, maar als je naar de toilet gaat kan je maar beter je neus dicht houden. Gelukkig rook het eten wel lekker dat je de geur even niet rook. Jammer is dat wel. We komen er nu al een paar jaar, en het personeel is vriendelijk. Maar ze kunnen stiekem niet tippen aan een jongen die daar heeft gewerkt. (we zien hem nu niet meer, dus nemen we aan dat hij er niet meer werkt) Jongeman met een snorretje die alles precies, en leuk wist te vertellen over het menu. (geen idee hoe hij heet) We missen hem wel hoor!

DaisyHutsebaut
Avis du  07/10/2015
Daisy recommande ce restaurant pour:

WillyVerbist
Avis du  22/08/2015
Willy recommande ce restaurant pour:

de echte Italiaanse smaken

De pasta's zijn overheerlijk, met verse producten, De risotto van de chef is niet te evenaren. Heerlijke semi freddo met limoncello als dessert.. Vriendelijke attente bediening.

Francisvan Soelen
Avis du  18/05/2015
Francis recommande ce restaurant pour:

Uitmuntend authentiek Italiaans!!!

Gisterenavond gaan eten met mijn man voor zijn verjaardag. We kregen een cocktail van het huis wegens online reserveren. Primo is ons aangeraden door een goede vriendin. Gelukkig heeft ze dit gedaan want het was héérlijk zalig genieten vanaf het onthaal tot en met het natafelen na het dessert. Bediening was zeer attent op alle vlakken! En het eten was het summum geweest van ons bezoek! Vooral de gegrild inktvis was smullen. Het was zeer moeilijk kiezen uit het aanbod op het menu als op het suggestiebord omdat alles ons heerlijk leek. Zeer jammer dat we slechts 1 voor-en hoofdgerecht op konden anders hadden we nog bijbesteld. Zo lekker waren onze gerechten waarvoor we eindelijk gekozen hebben! Zeer authentiek Italiaans en de locatie met zicht op de Dageraadplaats is zeer geanimeerd. Doe zo voort Primo team! Ons zien jullie zeker terug want onze kinderen zijn ook dol op Italiaanse keuken. Onze dochter is fan van pasta alle vongole nadat ze dit voor het eerst gegeten heeft in Follonica tijdens onze zomervakantie vorig jaar!