Très bon 8.4 Score basé sur 9 avis

Davide Giarratana - Rocco De Duglielmo (chef) - Pasqualino Melucci Chef

Italienne Végétarienne Pâtes

WEDNESDAY

Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook

Primo opende in 2014 opnieuw zijn deuren onder leiding van Sabine De Bel.

U proeft hier de authentieke Italiaanse keuken. We werken enkel met de beste producten uit Italië, deze zorgen voor de unieke puurheid van onze gerechten.
Ons Restaurant beschikt over een open keuken, u ziet er onze drie Italiaanse chefs uit Puglia, Rome en Napels aan het werk. Elke maand zorgen zij voor speciale suggesties, inspiratie halen ze uit de keuken van hun thuisfront.

Het Restaurant is gelegen op het gezelligste plein van Antwerpen: "De dageraadplaats". In de zomer kunt u hier genieten op ons terras en als u kinderen heeft, kunt u hen perfect in de gaten houden terwijl zij ravotten op het plein.

Het restaurant heeft ook een bovenverdieping en een aparte ruimte, ideaal voor het organiseren van een privé feestje of vergadering.
Bent u jarig? Vier uw verjaardag in Primo en de jarige krijgt een gratis hoofdgerecht.

Openingsuren:
Lunch
Ma-vrij: 12.00u tem 14.00u
Dinner
Ma-do: 18.00u tem 21.30u
Vrij-zat: 18.00u tem 22.00u
Zon/feestdagen: 18.00u tem 21.30u

facebook

Facilités Ambiance Cool, RestoBookings Promotions, Réservations possibles en temps réel, Plaine de jeux, Salle privée, Menus enfants, Espace enfants, Terrasse, Home Cooking, A emporter, Wi-fi, Enfants bienvenus, Meeting, Menu végétarien Cadre Cadre authentique, Cadre industriel, Vintage
Modes de paiement Maestro, Sodexo Lunch Pass®, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

9 personnes ont donné un avis sur le restaurant RESTAURANT PRIMO PASTA & VINI

Ce restaurant est recommandé pour :

• Couples 80%
  • Gastronomie 20%
  • Rapport qualité/prix 80%
Judith H.
Avis du  01/03/2017
Judith H. recommande ce restaurant pour:

Johan V.
Avis du  29/11/2016

Karl D.
Avis du  21/11/2016

Gezellige trendy zaak, met bediening, zoals...

Gezellige trendy zaak, met bediening, zoals ik het graag heb. Lekker eten, maar de wijnen konden beter.

Rosette G.
Avis du  16/11/2016
Rosette G. recommande ce restaurant pour:

Geert Van den Hende
Avis du  28/03/2016
Geert recommande ce restaurant pour:

Helemaal goed

Voortreffelijke keuken, vlotte bediening, ruime keuze op de kaart en nog een aantal dagsuggesties er bovenop. Setting is ook prima, en we krijgen op einde (op Paasdag) er een aantal chocoladen eitjes bovenop wat ons etentje helemaal af maakte. Op de koop toe viel de prijs mee. We kwamen speciaal van Gent voor dit etentje wat bepaalde huisgenoten nogal 'silly' vonden, maar achteraf zwegen ze en namen ze er de terugrit van een uurtje er gerust bij :-).

Denise Hagenaars
Avis du  06/12/2015
Denise recommande ce restaurant pour:

Primo altijd Prima

We komen regelmatig bij Primo en zijn er altijd van gecharmeerd! Super lekker en gezellig zitten. Zeker de moeite waard om daar eens heen te gaan! we zijn nu 2 weken geleden geweest en we hadden helaas wel last van de riool/toilet lucht. Nu zaten we er ook precies recht voor, maar als je naar de toilet gaat kan je maar beter je neus dicht houden. Gelukkig rook het eten wel lekker dat je de geur even niet rook. Jammer is dat wel. We komen er nu al een paar jaar, en het personeel is vriendelijk. Maar ze kunnen stiekem niet tippen aan een jongen die daar heeft gewerkt. (we zien hem nu niet meer, dus nemen we aan dat hij er niet meer werkt) Jongeman met een snorretje die alles precies, en leuk wist te vertellen over het menu. (geen idee hoe hij heet) We missen hem wel hoor!

Daisy Hutsebaut
Avis du  07/10/2015
Daisy recommande ce restaurant pour:

Willy Verbist
Avis du  22/08/2015
Willy recommande ce restaurant pour:

de echte Italiaanse smaken

De pasta's zijn overheerlijk, met verse producten, De risotto van de chef is niet te evenaren. Heerlijke semi freddo met limoncello als dessert.. Vriendelijke attente bediening.

Francis van Soelen
Avis du  18/05/2015
Francis recommande ce restaurant pour:

Uitmuntend authentiek Italiaans!!!

Gisterenavond gaan eten met mijn man voor zijn verjaardag. We kregen een cocktail van het huis wegens online reserveren. Primo is ons aangeraden door een goede vriendin. Gelukkig heeft ze dit gedaan want het was héérlijk zalig genieten vanaf het onthaal tot en met het natafelen na het dessert. Bediening was zeer attent op alle vlakken! En het eten was het summum geweest van ons bezoek! Vooral de gegrild inktvis was smullen. Het was zeer moeilijk kiezen uit het aanbod op het menu als op het suggestiebord omdat alles ons heerlijk leek. Zeer jammer dat we slechts 1 voor-en hoofdgerecht op konden anders hadden we nog bijbesteld. Zo lekker waren onze gerechten waarvoor we eindelijk gekozen hebben! Zeer authentiek Italiaans en de locatie met zicht op de Dageraadplaats is zeer geanimeerd. Doe zo voort Primo team! Ons zien jullie zeker terug want onze kinderen zijn ook dol op Italiaanse keuken. Onze dochter is fan van pasta alle vongole nadat ze dit voor het eerst gegeten heeft in Follonica tijdens onze zomervakantie vorig jaar!