Loncin

Markgravelei 127 2018 ANVERS  (   )
€€€
Dimanche, Samedi midi
Afficher le numéro de téléphone Email Site web

AAAGourmet

Klassiek eten uit een ander tijdperk

De ambiance in dit huiskamerrestaurant is fantastisch: alsof je een tijdreis naar de jaren '80 van de 20e eeuw maakt voor wat betreft het interieur, het servies en het menu. De bediening is vriendelijk maar niet attent. We maken duidelijk dat we graag tijdens de gehele lunch dezelfde wijn willen drinken. We bestellen een fles Del Collio Pinot Grigio 2012 die heerlijk smaakt. Pas als we om een tweede fles vragen komt de mededeling dat dit de laatste fles was. Dat was niet professioneel. Vervolgens moesten we het doen met een mindere soort. De amuse bouche bestond uit een mini erwtensoepje, een stukje ganzenlever en een Zeeuwse oester. Een verrassend en smakelijk begin van de lunch. Mijn voorgerecht was gebakken ganzenlever. Deze smaakte niet echt geweldig. Het hoofdgerecht wilde fazant 'Brabançonne' was aan de droge kant, zo ook die van een van mijn tafelgenoten. Erg teleurstellend omdat dat de hoofdreden van onze komst was. Helaas was de crème brûlée veel te massief en het laagje suiker was veel te dun. De espresso die ik bestelde was helaas een gewone koffie! Prima als je geen espresso kunt maken, maar zet het dan niet op de kaart. Gelukkig was het erg gezellig...

Johan
Johan recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner

teleurstellende ervaring

Hoppenscheutenmenu, wel veel scheuten gekregen, het waren de laatste dagen en het moest op waarschijnlijk, een vrijdagmiddag en er zat geen kat wat je nu zelden of nooit tegen komt en dat maakte het ook niet gezellig. We waren er rond 13 u en om 14 u al aan ons hoofdgerecht, amuse, voor-en tussengerecht al gepasseerd, Amper tijd om rustig een aperitief te drinken, de olijfjes op tafel werden na enkele minuten afgeruimd, je moest heel snel zijn om daar iets van te proeven, wijnen moesten we dan uiteraard ook binnen gieten want de volgende was er al, je kon daar niet snel genoeg buiten zijn en we voelden ons dan ook niet welkom. Het aquarium of wat het ook moge wezen was heel vies en groen aangeslagen, je kon er niet in kijken. Nu niet dat we slecht gegeten hebben maar toch ook niet bijzonder, er leek me nogal veel opgewarmd. Geen aanrader en zeker niet voor herhaling vatbaar.

GUIDO
GUIDO recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie, Rapport qualité/prix

resto days

Ongelooflijk lekker en zeer mooi gebracht. Prachtig kader en zeer goede bediening.

Katleen
Katleen recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie

superlekker

superlekker gegeten en zeer gastrvrij ontvangen! enkel als je een glas wijn bestelde (aan 10€ per glas!) kreeg je maar net een half glaasje...dat vonden wij wat 'gierig'. voor de rest alles top! Kris&Katleen

Eric

Aangename avond

We hebben gekozen voor het Restodaysmenu. Dat was top, lekker eten, goed verzorgd, zeker een aanrader. Pluspunten: vriendelijke bediening en onthaal, priveparking om de hoek. Minpuntjes zijn details, maar daarom 4 sterren ipv 5 gegeven. De muntthee was geen hoogvlieger en de koffie was helaas uit de filtermachine en geen verse. De eetruimte was aangenaam, maar de verlichting was te fel, met een dimmer erop was het wellicht iets gezelliger en intiemer. De gastvrouw doet haar best, maar is soms iets te familiair wat wellicht niet door alle klanten wordt geaprecieerd. Al met al toch een geslaagde avond.

Dalo

Klassiek en lekker

Wij zijn goed ontvangen door de gastvrouw. Ondanks het feit dat er verschillende gerechten op de kaart stonden die per 2 moesten genomen worden, konden enkele per persoon genomen worden. Dit was handig gezien wij die avond met 3 waren. Een minpuntje vonden wij de menukaart op tablet. Sommige mensen vonden het moeilijker om hiermee te werken. De wijkaart is heel uitgebreid en voor ieders wat wils. Ook de wijnen per glas waren zeker van goede kwaliteit en voldoende in keus. Kort gezegd: een goed restaurant waar je iets bijzonders kunt vieren.

Sven

Prima keuken

Prima keuken, eerlijke produkten van mooie verse kwaliteit. Verrassings menu was top, de aangepaste wijnen waren correct. Ontvangst is gemoedelijk, beetje laks net zoals de bediening. Het hoeft niet te formeel , maar de basis inzetten en weghalen + informeren of het ok was zou toch mogen.

Patrick

Chique. Lekker. Gezellig. Genieten!

Ondanks dat Loncin zeer chique oogt is de sfeer toch ongedwongen. Dat is toch wel te danken aan de uitstraling van het personeel, je voelt je erg welkom en ook serieus genomen. Prima service! De klant is er werkelijk koning(in). De gerechten zijn echter wel degelijk chique, goede kwaliteit, mooie afwerking en inderdaad, geen streepjes, toefjes of kleurtjes voor de versiering. Wat op je bord ligt is echt en proeft ook als zodanig. Dat was dus genieten, wat vaak nogal eens tegenvalt bij zaken die als Loncin ogen. Voor een Restodays-arrangement heeft Loncin erg zijn best gedaan en ons als klanten op alle fronten tevreden gemaakt. Wij gaan Loncin aan onze vrienden aanbevelen!

RONALD

Uitstekende klassieke keuken

Mooi decor en tafeldekking, vriendelijke en attente bediening,tafels ver van elkaar, rustige sfeer,klassieke en herkenbare gerechten met goede ingrediënten op een verfijnde manier klaargemaakt. Verhouding prijs-kwaliteit volledig in orde. Een plaats om terug te gaan.

Peter

Een aangename kennismaking!

Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Dat is het voordeel van 's middags in een 'beter' restaurant te gaan eten. Dan kun je voor een kleiner prijskaartje genieten van de even lekkere gerechten.