De Baritons

Sint Jansvliet 23 2000 ANVERS-CENTRE  (   )

Gaston
De Beckker
Date du repas: 17/09/2017
Gaston recommande ce restaurant pour: Couples, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Ontspannen, leuke sfeer...

Ontspannen, leuke sfeer

Inneke D.
Date du repas: 08/01/2017

Gezellig vriendelijk en prijs kwaliteit is...

Gezellig vriendelijk en prijs kwaliteit is goed en goede service

Joke M.
Date du repas: inconnu
Joke M. recommande ce restaurant pour: Groupes, Gastronomie

Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bedienin...

Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening.

Ronald
Baldus
Date du repas: inconnu

Goede vriendelijke bediening....

Goede vriendelijke bediening.

Jean Luc
Sibiet
Jean Luc recommande ce restaurant pour: Couples

Zeer goede kwaliteit-prijs verhouding in A'pen

Dit was een zeer aangename ontdekking in het centrum van Antwerpen. Zeer attente bediening die erop wees dat de asperges nog moesten geschild worden (dus zeer vers bereid) en dat dit toch 20 minuten kon duren voor de voorgerechten zouden klaar zijn; de twee vleesgerechten ware van zeer goede kwaliteit en zeker voldoende groot; de huiswijnen, zowel rood als wit, waren van goede kwaliteit; ik kan dit restaurant alleen maar aanbevelen

Maxime
van Bergen
Maxime recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Zoals het hoort

Het eten was lekker, de wijn smaakte en de bediening had een goede feeling met het clienteel. Wij komen zeker terug.

Maxime
van Bergen

Zeer lekker!

Het eten was zeer goed, de bediening was zeer vriendelijk en wij komen zeker terug. Meer moet dat niet zijn!

paul
lockkamper
paul recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

Lekker eten

Een gezellig en aangenaam avondje gehad met onze AH restaurant actie. Bij aankomst was het zeer druk maar na verloop van tijd keerde de rust terug,nog gezellig babbeltje kunnen doen met patron en bediening. Dus voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Maarten
Smets
Maarten recommande ce restaurant pour: Couples

Zeer lekker

Zeer lekker Gegeten , zeer vriendelijke bediening een echt aanrader wij komen zeker terug .

C
Meun

Tegenvaller

Wij hadden de AH kaarten en dachten we gaan eens eten in Antwerpen op tweede kerstavond. We werden vriendelijk ontvangen. Er was een vast menu, maar het klonk allemaal zeer lekker en dat was het ook. Het was zeer jammer dat we tussen het voorgerecht en hoofdgerecht een uur lang hebben zitten wachten. Na dat we vroegen wat er aan de hand was, werd er gezegd dat het zo druk was. Ja, dan moet je niet al die reserveringen aannemen als je het niet aankunt. Als troost kregen mijn man en ik een glaasje wijn van het huis. Wat ook wel opviel, dat het erg weinig eten was voor veel geld en dat ondanks de kortingskaarten. Fam. Meun uit zeeland

Gino Vlaminck
Avis du  30/12/2015

Beste bedankt voor uw reactie dat U wat langer heeft moeten wachten is normaal op 2de kerst is het overal pokke druk zo ook bij ons. We hebben ons best gedaan om iedereen een plaats te geven en zo snel mogelijk eten te geven U heeft zelfs nog 2 glazen wijn gekregen van ons ter waarde van 9.60 eur Tja het woord TEGENVALLER is mij dan ook wat overdreven en een kleine 100 euro voor 4 personen voor een driegangen menu lijkt mij toch niet veel geld grts