Très bon 8.8 Score basé sur 32 avis

Sint Jansvliet 23

Française Belgo-française Saisonnière

Maandag dinsdag

Afficher le numéro de téléphone Email Site web

Op een steenworp van de Grote Markt en de Groenplaats, vindt u het gezellige restaurant “De Baritons” dat sinds 17 jaar een vaste waarde is in het hartje van Antwerpen. Het hele jaar door zorgt Gino Vlaminck voor een warme ontvangst en een uiterst vriendelijke bediening.

Met veel aandacht en liefde serveren zij u seizoensgebonden gerechten met dagverse ingrediënten die elke week vernieuwd worden naar gelang het aanbod van de markt. De chef kijkt er zelf op toe dat u enkel de beste producten voorgeschoteld krijgt en zorgt ervoor dat variatie troef is in dit zonnige eethuis!

FACEBOOK
facebook

OPENINGSUREN
Wij zijn gesloten op dinsdag.
Verder doen wij de zaak open voor groepen vanaf 10 personen (enkel op reservatie).

Facilités Ambiance Cool, Réservations possibles en temps réel, Terrasse, Wi-fi Cadre Cadre authentique, Cadre romantique
Modes de paiement Maestro, Master Card, Visa, Bancontact

Ce restaurant est recommandé pour :

• Couples 90%
  • Groupes 20%
  • Enfants 10%
  • Business lunch/dîner 20%
  • Gastronomie 40%
  • Rapport qualité/prix 50%
Inneke D.
Avis du  08/01/2017

Gezellig vriendelijk en prijs kwaliteit is...

Gezellig vriendelijk en prijs kwaliteit is goed en goede service

Joke M.
Joke M. recommande ce restaurant pour:
Avis du  26/12/2016

Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bedienin...

Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening.

Ronald Baldus
Avis du  22/10/2016

Goede vriendelijke bediening....

Goede vriendelijke bediening.

Jean Luc Sibiet
Jean Luc recommande ce restaurant pour:
Avis du  06/06/2016

Zeer goede kwaliteit-prijs verhouding in A'pen

Dit was een zeer aangename ontdekking in het centrum van Antwerpen. Zeer attente bediening die erop wees dat de asperges nog moesten geschild worden (dus zeer vers bereid) en dat dit toch 20 minuten kon duren voor de voorgerechten zouden klaar zijn; de twee vleesgerechten ware van zeer goede kwaliteit en zeker voldoende groot; de huiswijnen, zowel rood als wit, waren van goede kwaliteit; ik kan dit restaurant alleen maar aanbevelen

Maxime van Bergen
Maxime recommande ce restaurant pour:
Avis du  22/04/2016

Zoals het hoort

Het eten was lekker, de wijn smaakte en de bediening had een goede feeling met het clienteel. Wij komen zeker terug.

Maxime van Bergen
Avis du  18/03/2016

Zeer lekker!

Het eten was zeer goed, de bediening was zeer vriendelijk en wij komen zeker terug. Meer moet dat niet zijn!

paul lockkamper
paul recommande ce restaurant pour:
Avis du  24/01/2016

Lekker eten

Een gezellig en aangenaam avondje gehad met onze AH restaurant actie. Bij aankomst was het zeer druk maar na verloop van tijd keerde de rust terug,nog gezellig babbeltje kunnen doen met patron en bediening. Dus voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Maarten Smets
Maarten recommande ce restaurant pour:
Avis du  11/01/2016

Zeer lekker

Zeer lekker Gegeten , zeer vriendelijke bediening een echt aanrader wij komen zeker terug .

C Meun
Avis du  27/12/2015

Tegenvaller

Wij hadden de AH kaarten en dachten we gaan eens eten in Antwerpen op tweede kerstavond. We werden vriendelijk ontvangen. Er was een vast menu, maar het klonk allemaal zeer lekker en dat was het ook. Het was zeer jammer dat we tussen het voorgerecht en hoofdgerecht een uur lang hebben zitten wachten. Na dat we vroegen wat er aan de hand was, werd er gezegd dat het zo druk was. Ja, dan moet je niet al die reserveringen aannemen als je het niet aankunt. Als troost kregen mijn man en ik een glaasje wijn van het huis. Wat ook wel opviel, dat het erg weinig eten was voor veel geld en dat ondanks de kortingskaarten. Fam. Meun uit zeeland

Gino Vlaminck
Avis du  30/12/2015

Beste bedankt voor uw reactie dat U wat langer heeft moeten wachten is normaal op 2de kerst is het overal pokke druk zo ook bij ons. We hebben ons best gedaan om iedereen een plaats te geven en zo snel mogelijk eten te geven U heeft zelfs nog 2 glazen wijn gekregen van ons ter waarde van 9.60 eur Tja het woord TEGENVALLER is mij dan ook wat overdreven en een kleine 100 euro voor 4 personen voor een driegangen menu lijkt mij toch niet veel geld grts

Inez Chappel
Inez recommande ce restaurant pour:
Avis du  05/12/2015

een onverwacht fijn etentje

Via de dinerbon van AH dit restaurant leren kennen, fijne uiterst vriendelijke bediening, traditionele keuken maar op een geraffineerde en net iets specialere manier klaargemaakt, zeker aan te bevelen ...en om terug te gaan Inez