Très bon 8.3 Score basé sur 50 avis

Sint Jansvliet 23

Française Belgo-française Saisonnière

Maandag dinsdag

Afficher le numéro de téléphone Email Site web

Op een steenworp van de Grote Markt en de Groenplaats, vindt u het gezellige restaurant “De Baritons” dat sinds 17 jaar een vaste waarde is in het hartje van Antwerpen. Het hele jaar door zorgt Gino Vlaminck voor een warme ontvangst en een uiterst vriendelijke bediening.

Met veel aandacht en liefde serveren zij u seizoensgebonden gerechten met dagverse ingrediënten die elke week vernieuwd worden naar gelang het aanbod van de markt. De chef kijkt er zelf op toe dat u enkel de beste producten voorgeschoteld krijgt en zorgt ervoor dat variatie troef is in dit zonnige eethuis!

FACEBOOK
facebook

OPENINGSUREN
Wij zijn gesloten op dinsdag.
Verder doen wij de zaak open voor groepen vanaf 10 personen (enkel op reservatie).

Facilités Ambiance Cool, Réservations possibles en temps réel, Terrasse, Wi-fi Cadre Cadre authentique, Cadre romantique
Modes de paiement Maestro, Master Card, Visa, Bancontact

50 personnes ont donné un avis sur le restaurant DE BARITONS

Ce restaurant est recommandé pour :

• Couples 100%
  • Groupes 12%
  • Enfants 12%
  • Business lunch/dîner 23%
  • Gastronomie 34%
  • Rapport qualité/prix 56%
Heidi Van Deuren
Heidi recommande ce restaurant pour:
Avis du  26/02/2017

vriendelijke ontvangst en aangenaam kader Volge...

vriendelijke ontvangst en aangenaam kader Volgens ons was de filet pur geen filet pur (er zaten zenuwen in), de 'goed doorbakken' steak was op een vreemde manier geserveerd, in stukjes gesneden met als resultaat dat er van de filet niet veel over bleef en hij kostte 30 euro prijs-kwaliteit volgens ons buiten proportie, te duur voor wat je krijgt entrecôte en tonijnsteak wel zeer lekker, maar ook vrij duur voor de geserveerde portie

Inneke D.
Avis du  08/01/2017

Gezellig vriendelijk en prijs kwaliteit is...

Gezellig vriendelijk en prijs kwaliteit is goed en goede service

Joke M.
Joke M. recommande ce restaurant pour:
Avis du  26/12/2016

Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bedienin...

Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening.

Ronald Baldus
Avis du  22/10/2016

Goede vriendelijke bediening....

Goede vriendelijke bediening.

Jean Luc Sibiet
Jean Luc recommande ce restaurant pour:
Avis du  06/06/2016

Zeer goede kwaliteit-prijs verhouding in A'pen

Dit was een zeer aangename ontdekking in het centrum van Antwerpen. Zeer attente bediening die erop wees dat de asperges nog moesten geschild worden (dus zeer vers bereid) en dat dit toch 20 minuten kon duren voor de voorgerechten zouden klaar zijn; de twee vleesgerechten ware van zeer goede kwaliteit en zeker voldoende groot; de huiswijnen, zowel rood als wit, waren van goede kwaliteit; ik kan dit restaurant alleen maar aanbevelen

Maxime van Bergen
Maxime recommande ce restaurant pour:
Avis du  22/04/2016

Zoals het hoort

Het eten was lekker, de wijn smaakte en de bediening had een goede feeling met het clienteel. Wij komen zeker terug.

Maxime van Bergen
Avis du  18/03/2016

Zeer lekker!

Het eten was zeer goed, de bediening was zeer vriendelijk en wij komen zeker terug. Meer moet dat niet zijn!

paul lockkamper
paul recommande ce restaurant pour:
Avis du  24/01/2016

Lekker eten

Een gezellig en aangenaam avondje gehad met onze AH restaurant actie. Bij aankomst was het zeer druk maar na verloop van tijd keerde de rust terug,nog gezellig babbeltje kunnen doen met patron en bediening. Dus voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Maarten Smets
Maarten recommande ce restaurant pour:
Avis du  11/01/2016

Zeer lekker

Zeer lekker Gegeten , zeer vriendelijke bediening een echt aanrader wij komen zeker terug .